Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
- Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
- Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
- Training agent on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
- Participating in internal & external calibrations.
- Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
- Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
- Support team to build SOP.
- Support ad-hoc audits.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
- Good at English.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Experience in providing performance feedback.
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
- Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
- Pro-active, hardworking and detail oriented.
- Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Công Ty TNHH Dịch Vụ Sản Xuất Thiết Bị Aureole là Công ty 100% vốn Nhật Bản, thuộc tập đoàn Mitani Sangyo Nhật Bản, chuyên sản xuất các sản phẩm nhựa, thiết kế sản xuất khuôn mẫu cho xe hơi.
Tập đoàn Aureole luôn nỗ lực đáp ứng các nhu cầu của khách hàng và cố gắng cung cấp dịch vụ tốt nhất có thể trong nhiều lĩnh vực, từ CNTT đến sản xuất. Đồng thời, chúng tôi đang tập trung vào các chương trình giảng dạy đào tạo nhân viên, xây dựng các chế độ phúc lợi cho nhân viên.
Review Sản Xuất Thiết Bị Aureole
Nội bộ team vui vẻ, sếp cũng hòa đồng (team mình nhé). Trả tiền sòng phẳng khi OT (rv)
Văn phòng gọn gàng, chuẩn môi trường Nhật nhưng không quá gò bó. Nhiều chế độ nghỉ không hưởng lương, phụ cấp cho các bằng cấp tốt (rv)
Trong công việc mọi người hỗ trợ nhau nhiệt tình, vui vẻ OT ít công ty trả lương OT đầy đủ (rv)