- Act as the lead point of contact for any matter related to SPX Express key accounts
- Acquire opinions and needs of customers, then work closely with Operations, Technology, ... to improve service quality, and bring positive experiences and satisfaction to customers.
- Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
- Provides prompt and efficient service to Sellers including the appropriate escalation of Sellers’ issues.
- Regularly forecast the volume from the key sellers.
- Identify, capture seller demand, and grow opportunities to ensure growth volume/revenue of accounts & develop a trusted relationship with them.
- Assist with high-severity requests or issue escalations as needed.
- Able to coordinate with cross-functional teams to identify issues and follow up on solutions.
- Driven to achieve team goals and transparently sharing ideas to help the team improve performance.
- Maintains acceptable performance metrics such as quality, productivity, first contact resolution, and attendance
- The Seller Support Associate acts as the primary interface between SPX Express and our 3rd party sellers, providing phone and/or email support governed by internal service level agreements. The Seller Support Associate will be responsible for providing timely and accurate operational support to 3rd party Sellers on the SPX Express platform
- Liaise with other departments such as Customer Service, Operations, or Payments teams as required to resolve Seller’s issues and questions.
- Perform other duties as assigned by the line manager.
- Preferred background in business administration/ supply chains/ e-commerce.
- Have at least 2 year of experience in e-commerce logistics.
- Have a good sense of process understanding and workflow optimization.
- Good at communication, negotiation, and problem-solving.
- Work independently and proactively take on new responsibilities where most needed.
- Good data analysis skills and Google Sheets is a big plus.
- Desire to learn and desire to understand how the world works.
Vận Tải Hà Lâm chuyên vận chuyển hàng hóa từ Bắc vào Nam và các tỉnh nhỏ lẻ, với đội ngũ lái xe có nhiều năm kinh nghiệm chạy xuyên suốt trên các tuyến đường trên lãnh thổ Việt Nam. Hiện tại, vận tải Hà Lâm có nhiều dịch vụ trong ngành vận tải để phục vụ khách hàng, Trong đó, dịch vụ vận chuyển hàng hóa được ưu tiên và chú trọng nhất với mục tiêu đáp ứng nhanh nhất những yêu cầu về vận chuyển hàng hóa.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2012
Mission
Vận Tải Hà Lâm luôn lấy uy tín và trách nhiệm là hàng đầu. Chú trọng đầu tư cơ sở vật chất đầy đủ và đào tạo nhân viên ngày một chuyên nghiệp đảm bảo phục vụ tốt nhất cho khách hàng. Nếu quý khách có nhu cầu vận chuyển hàng hóa đến bất kỳ nơi nào, chúng tôi đều có khả năng đáp ứng