Việc làm VẬN TẢI HÀ LÂM

Cập nhật 12/09/2024 09:15
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VẬN TẢI HÀ LÂM
Sales Officer (Tenant Coordinator, Aeon Mall Binh Tan & Aeon Mall Tan Phu - 442)
VẬN TẢI HÀ LÂM
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

AEONMALL Vietnam Co., Ltd. is a core enterprise of AEON group, specializing in shopping mall development and business operation. Based on the basic philosophy "The customer first", we are continuing our efforts to create malls that enhance the quality of life, stimulate local economic activity, and contribute to community life and culture.
Because of business demand, we are in need of recruiting 01 Sales Officer in AEON MALL Binh Tan or AEON MALL Tan Phu Celadon.
- Work location: AEON MALL Binh Tan (No.01, Street 17A, Quarter 11, Binh Tri Dong B Ward, Binh Tan District, HCMC)/ AEON MALL Tan Phu Celadon (30 Tan Thang, Son Ky Ward, Tan Phu District, HCMC)
- Working time: Average 5 days/week and in shift (A shift 8:30 AM - 5:30 PM & C shift 1:30 PM - 10:30 PM, about 5-7 C shifts per month), 2 OFF days/week not fixed on weekends, some shifts on public holidays
Job summary:
Follow business & operation of tenants in shopping mall. Provide timely support to improve sales performance/ operation of tenants to achieve company targets.
Detailed job description:
1. Keep track of tenants' sales and support if needed to achieve the Category's target and complete daily tasks including controlling tenants' image and service based on company policy (25%);
2. Make category monthly reports, store manager reports, and other reports requested by Supervisors (15%);
3. Encourage and persuade tenants to contribute value to Mall's programs to ensure a win-win relationship (15%);
4. Collect tenants' information (promotions, activities, sales operations...) to implement tenants' push sales and optimize their sales as well as reach more customers (10%);
5. Support and prepare for campaigns, sales events as assigned by Supervisor while cooperating with agency and suppliers of the events on time as scheduled (10%);
6. Handle paperwork and document related to tenants, suppliers, and agencies on time (10%);
7. Patrol and frequently check tenants to ensure tenants follow AM's standard services, performance, and revenue (10%);
8. Other tasks as assigned by upper level (5%).

Yêu cầu công việc

1. Bachelor's degree, any field;
2. Candidates with 1 - 2 years of experience in Sales, Customer Service, or related fields are preferred;
3. Good at both spoken and written English and Vietnamese;
4. Good at Microsoft Office;
5. Have analyzing and customer focus mindset;
6. Good at teamwork and coping with stress;
7. Willing to work in shift.
BENEFITS
+ 2 days-off per week.
+ 14 annual leave days per year.
+ Birthday leave with present.
+ 5 sick leave days per year with full pay.
+ Additional health insurance 24/7.
+ Training and development opportunities.
+ Annual team-building and company trip.
+ Annual health check.
+ Bonus and salary review once per year (depend on Company business and staff work performance).
+ Have a chance to work in No. 1 Shopping Mall developer in Vietnam.
+ Professional and dynamic work environment.

Quyền lợi được hưởng

Chăm sóc sức khoẻ
Clear policies and benefits for employees
Đào tạo
Opportunities to be trained and instructed by experienced leaders
Khác
Work with friendly & supportive colleagues and leaders
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ VẬN TẢI HÀ LÂM
VẬN TẢI HÀ LÂM Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
3/88F Quốc Lộ 22, Ấp Đình, Xã Tân Xuân, Huyện Hóc Môn, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Vận Tải Hà Lâm chuyên vận chuyển hàng hóa từ Bắc vào Nam và các tỉnh nhỏ lẻ, với đội ngũ lái xe có nhiều năm kinh nghiệm chạy xuyên suốt trên các tuyến đường trên lãnh thổ Việt Nam. Hiện tại, vận tải Hà Lâm có nhiều dịch vụ trong ngành vận tải để phục vụ khách hàng, Trong đó, dịch vụ vận chuyển hàng hóa được ưu tiên và chú trọng nhất với mục tiêu đáp ứng nhanh nhất những yêu cầu về vận chuyển hàng hóa.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2012

Mission

Vận Tải Hà Lâm luôn lấy uy tín và trách nhiệm là hàng đầu. Chú trọng đầu tư cơ sở vật chất đầy đủ và đào tạo nhân viên ngày một chuyên nghiệp đảm bảo phục vụ tốt nhất cho khách hàng. Nếu quý khách có nhu cầu vận chuyển hàng hóa đến bất kỳ nơi nào, chúng tôi đều có khả năng đáp ứng

 

Những nghề phổ biến tại VẬN TẢI HÀ LÂM

Bạn làm việc tại VẬN TẢI HÀ LÂM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo VẬN TẢI HÀ LÂM

VẬN TẢI HÀ LÂM

Click để đánh giá