Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Vendor Management:
- Identify and evaluate potential suppliers, negotiate contracts, and establish long-term relationships to ensure a stable and reliable supply chain.
- Conduct regular assessments of supplier performance and address any issues that may arise.
Cost Negotiation and Budget Management:
- Negotiate favorable terms and conditions with suppliers to achieve cost savings without compromising quality.
- Collaborate with internal stakeholders to develop and manage procurement budgets..
Quality Assurance:
- Collaborate with quality control teams to establish and maintain quality standards for purchased materials.
- Ensure that suppliers adhere to agreed-upon quality specifications.
Supply Chain Optimization:
- Work closely with the logistics and production teams to optimize inventory levels and minimize lead times.
- Identify opportunities for process improvements within the procurement function.
Market Research:
- Stay informed about market trends, pricing, and availability of materials relevant to the plastic filler masterbatch industry.
- Provide insights and recommendations to support strategic decision-making.
Benefit:
- Basic salary: 15,000,000 -25,000,000 + KPIs bonus
- Holiday bonus, Tet, 13th month salary,...
- Participate in social insurance, health insurance and other benefits according to company regulations
- Extracurricular activities, annual vacation travel
- Professional working environment,
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business, Supply Chain Management, or a related field.
- 3 years of experience in the field of purchasing raw materials for factories
- 1 year of experience in the field of plastic purchasing is an advantage
- Strong negotiation and communication skills.
- Familiarity with international trade regulations and import-export processes.
- English listening, speaking, reading and writing. TOEIC > 650/ IELTS > 6.5 Or Chinese HSK 5
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 27 - 45
- Thời gian làm việc: Monday to Saturday morning
- Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
Công Ty TNHH Điện máy Hoàng liên được thành lập chính thức ngày 14 / 05 / 2014, Giấy phép ĐKKD số: 0106539641 theo giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh do Sở kế hoạch và đầu tư TP HN cấp.
HOÀNG LIÊN là công ty hàng đầu trong lĩnh vực kinh doanh thiết bị điện tử trực tuyến tại Việt Nam. Uy tín. thái độ phục vụ chuyên nghiệp luôn là phương châm làm việc hàng đầu của công ty chúng tôi. Chúng tôi không ngừng nỗ lực với mong muốn đem lại nhiều giá trị, tiện ích cũng như sự hài lòng và yên tâm đến cho khách hàng; góp phần vào sự thịnh vượng, phát đạt của khách hàng đồng thời tạo lập tên tuổi Yên phát- một doanh nghiệp thương mại và xuất nhập khẩu uy tín đến gần hơn với người tiêu dùng cũng như các doanh nghiệp trong nước và quốc tế. Lựa chọn Yên phát chắc chắn sẽ là sự lựa chọn đúng đắn và thông minh nhất của người tiêu dùng