Mô tả công việc
Key responsibilities (50%):
• Purchase equipment's production machines, raw materials, packaging, cullet, production supporting goods, consumable, spare part, transportation, import/export, warehouse, Indirect services, Capex, and other technical services consistent with the correct quality, best obtainable price, and on-time delivery, included to search the new contractors on given supporting to related Department
• Develops sufficient and reliable sources for all present and future needs and eliminate sole source procurement which will cause the company to be totally dependent upon any once supplier/vendor (report)
• Search for new materials, design, and processes which could benefit the company and to relay new information to the appropriate department for consideration
• Work with all departments and support their needs as required (daily)
• Maintain satisfactory and mutually beneficial relationship with supplier by conducting business in an ethical and fair manner to create and preserve a favourable company image (daily)
• Evaluate supplier performance through audit & KPI, and recommend potential supplier rating in accordance with Purchasing Quality System procedure (yearly reports)
• Implement and complies with Company's Purchasing Quality System Procedure (daily)
• Co-operate with functional team to plan for annual capital & expense budget that is align with business plan. Control capital purchase expenditures to assure adherence of approved budget. Analyse and evaluate purchasing spending & market trends to identify new sourcing initiatives and cost saving opportunities
Key responsibilities (50%):
• Ensure having alternatives source at least 2 suppliers in category. Monthly review supplier portfolio to make sure we can gain cost saving target, having contingency plan.
• Other duties as instructed by management.
Yêu cầu công việc
• At least 3 years in a managerial role in manufacturing or supply chain operations in multinational companies
• Deep understanding of integrated logistic philosophies and requirements
• Has experience in ERP/SAP system and cost control
• Has experience in Indirect service, Capex, Construction, transportation, import/export, spar pare & consumable, warehouse is an advantage
• Familiarity with glass manufacturing process is an advantage
Quyền lợi được hưởng
Công ty trang bị thẻ bảo hiểm sức khỏe cho nhân viên
Đào tạo
Công ty tổ chức các khóa training kỹ năng
Máy tính xách tay
Công ty trang bị laptop
Xem thêm
Công Ty TNHH Điện máy Hoàng liên được thành lập chính thức ngày 14 / 05 / 2014, Giấy phép ĐKKD số: 0106539641 theo giấy chứng nhận đăng ký kinh doanh do Sở kế hoạch và đầu tư TP HN cấp.
HOÀNG LIÊN là công ty hàng đầu trong lĩnh vực kinh doanh thiết bị điện tử trực tuyến tại Việt Nam. Uy tín. thái độ phục vụ chuyên nghiệp luôn là phương châm làm việc hàng đầu của công ty chúng tôi. Chúng tôi không ngừng nỗ lực với mong muốn đem lại nhiều giá trị, tiện ích cũng như sự hài lòng và yên tâm đến cho khách hàng; góp phần vào sự thịnh vượng, phát đạt của khách hàng đồng thời tạo lập tên tuổi Yên phát- một doanh nghiệp thương mại và xuất nhập khẩu uy tín đến gần hơn với người tiêu dùng cũng như các doanh nghiệp trong nước và quốc tế. Lựa chọn Yên phát chắc chắn sẽ là sự lựa chọn đúng đắn và thông minh nhất của người tiêu dùng