Mô tả công việc
- Enhance guest experience through feedback collection, complaint resolution, and exceptional service programs.
- Improve efficiency by optimizing processes, managing staff, and using technology.
- Maintain quality by setting standards, conducting checks, and ensuring facility upkeep.
- Foster a culture of excellence by promoting high service standards and encouraging staff and guest participation in continuous improvement.
- Report regularly to management on quality outcomes, highlighting achievements, challenges, and areas for further improvement.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- Full service-charge in probation time
- Day off/week: 02 days (working time: 9hrs/day)
- Have health care and Insurance
- Opportunity to develop career path
- Transportation support for fuel or shuttle bus.
- Additional benefits according to company policy.
Yêu cầu công việc
- Has experience managing quality standards within a hospitality environment.
- Is proactive, detail-oriented, and passionate about delivering exceptional guest experiences.
- Is excellent in problem-solving abilities and can think critically to resolve issues.
- Has strong leadership skills and can collaborate effectively across departments.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Điện tử Dong Yang Hải Phòng (DYEH) là công ty 100% vốn đầu tư của Hàn Quốc.
DYEH được thành lập theo giấy Chứng nhận đầu tư số 022 043 000139 ngày 23/01/2014 của Ban quản lý khu kinh tế Hải Phòng; mã số thuế 0201380513; địa chỉ: Tòa nhà Supply Dong, lô LG, Khu công nghiệp Tràng Duệ, huyện An Dương, thuộc khu kinh tế Đình Vũ - Cát Hải, Hải Phòng.
DYEH chuyên sản xuất, lắp ráp, gia công các phụ kiện nhựa ép khuôn và khuôn cho các sản phẩm của TV, điều hòa, máy hút bụi, điện thoại và xốp EPS/EPP.