Mô tả công việc
Marketing Planning
Develop the mid and long- term growth strategy: Address the market trend, technology and consumer trend, develop 3- 5 years growth plan products and market segment wise.
Marketing and product strategy, business plan, and budget preparation
Develop the market intelligence activity: Define and execute demand research, competitor’s movement, consumer insights, technology trend and operational tactics
ATL
Activities Management
Zalo, Tiktok, Facebook account management (Advertisement / content, Traffic, Consumer in- sight management)
Corporate and Product visualization Management
Map Program
ATL Activities management such as activities ROI(TVC, Online / Digital, OOH, PR / CSR, Brand Event)
BTL Activities Management
Product Management Activity management : Product pricing and competitor benchmarking, Product technical roadmap, rebate Sell- in
New product launching: Develop, implement and coordinate with partners and stakeholders to drive effective marketing plans, the promotional calendar for new products launching.
Trade Promotion management: Develop and execute the sell- out promotion program, Monitor, measure and analyze the efficiency and ROI of marketing initiatives and programs, and maintain the data quality of the marketing database
Business Development Activity management: Demo, Technical Meeting, Crop Events, Product Events
POSM Production and Installation: Designation, production and installation, Vendor management.
Farmer Activity management: Farmer Club, CRS event
Budget Management
ATL, BTL Budget management: Approve the budget execution, Vendor selection and management, Employee advance management
Department Operating Budget management: Department operating expenses management
Team Management
HR planning and organization chart development
Team KPI management
Training management
Performance dialogue
SOP and policy development
Develop and SOP, Policies and monitor the compliance from the department
Yêu cầu công việc
Knowledge and education level:
- Knowledge about plant protection products and related products
- Graduated in Marketing or Plant protection/ Agriculture/ Economy…
Skills:
- Work independently
- Strong closing skills; proven oral, written, telephone and presentation skills. Strong interpersonal skills.
- Risk management
- Planning
- Problems solving
Experience: At least 05- 10 years in the same position
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-02 23:30:03
Entalpia Eurpove Việt Nam được thành lập vào năm 2020. Là công ty dẫn đầu về các giải pháp công nghiệp HVAC-R, Entalpia Europe cung cấp chất làm lạnh cho mát điều hòa không khí và các phụ kiện lắp ráp cho hệ thống điều hòa không khí, cũng như các phụ kiện thông gió, bao gồm các yếu tố đã được chứn minh của hệ thống thông gió: van, bộ khuếch tán, phụ kiện lắp ráp, và các phụ kiện được sản xuất tại Ba Lan. Một trong những sản phẩm hàng đầu của Entalpia Europe là các ống làm mát bằng đồng có cách nhiệt
Điều đáng nói là Entalpia Europe có nguồn gốc kinh doanh trong ngành HVAC bắt nguồn từ năm 1997, nhờ vào công ty Ninhua group Co.,Ltd và từ năm 2002, thương hiệu Icool đặc biệt chú trọng vào chất làm lạnh, và sản xuất các thành phần cho hệ thống điều hòa không khí và thông gió.
Entalpia Europe là một trong những công ty phát triển nhanh nhất trong toàn bộ tập đoàn Icool với trụ sở chính tại Ba Lan và các chi nhánh trên toàn thế giới. Dòng sản phẩm Entalpia Europe không ngừng phát triển để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của ngành điện lạnh thương mại và gia dụng.