KEY RESPONSIBILITIES & CRITICAL DRIVERS
60% - Finding New Partners and Implementing Partnership Plans
- Create and maintain a partnership pipeline by reaching out to new partners and establishing details focused on generating qualified traffic and / or leads to our business
- Work with cross-functional teams to enable deals negotiated and expand partnerships to its full potential
- Work with Operations and Sales teams to ensure the correct implementation of the partnerships and troubleshooting any issues hindering the long - term success of the partnerships established
- Lead the process of gathering leads through activation / events and work to consolidate the database of all leads generated. Maintain the database of leads by ensuring data consistency
- Closely cooperate with team BI to keep track of guest return. Submit Guest return report monthly
- Plan and organizing events & workshops to generate target leads
20% - Growing existing partnerships and creating cross promotions
- Analyze performance data and find top performing partnerships to develop further
- Work with partners to find opportunities for cross promotion and / or negotiating barter deals
- Working with communication & design teams to ensure the correct communication and amplification of the impact of cross promotion deals
20% - Self-Improvement and Team Contribution
- Contribute to team culture by sharing ideas to improve marketing campaigns, customer targeting and effectiveness of consumer targeting
- Seek constant self-improvement on relevant topics that can help deepen inventory planning knowledge
- Work with integrity and deliver the maximum quality work to help move the company forward
Key Performance Indicators (KPIs):
▪ Traffic to clubs: 100% monthly target
▪ Create strategic partnerships for cross promotions with premium brands (up to 30)
QUALIFICATIONS:
- University Degree strongly preferred, ideally in a relevant degree such as marketing, advertising, communications, business, entrepreneurship or similar
- Strong commercial sense, with proven ability to achieve outcomes that marry brand identity with results
- Hands on experience of dealing with multiple partners
- You should have a strong knowledge of strategic marketing, good analytical skills, excellent interpersonal and communication skills and a thorough understanding of systems and processes that support a marketing function.
- Good communication and reporting skills
- Results driven character. Process focused with a tireless focus on output quality
- Proficient in English
Entalpia Eurpove Việt Nam được thành lập vào năm 2020. Là công ty dẫn đầu về các giải pháp công nghiệp HVAC-R, Entalpia Europe cung cấp chất làm lạnh cho mát điều hòa không khí và các phụ kiện lắp ráp cho hệ thống điều hòa không khí, cũng như các phụ kiện thông gió, bao gồm các yếu tố đã được chứn minh của hệ thống thông gió: van, bộ khuếch tán, phụ kiện lắp ráp, và các phụ kiện được sản xuất tại Ba Lan. Một trong những sản phẩm hàng đầu của Entalpia Europe là các ống làm mát bằng đồng có cách nhiệt
Điều đáng nói là Entalpia Europe có nguồn gốc kinh doanh trong ngành HVAC bắt nguồn từ năm 1997, nhờ vào công ty Ninhua group Co.,Ltd và từ năm 2002, thương hiệu Icool đặc biệt chú trọng vào chất làm lạnh, và sản xuất các thành phần cho hệ thống điều hòa không khí và thông gió.
Entalpia Europe là một trong những công ty phát triển nhanh nhất trong toàn bộ tập đoàn Icool với trụ sở chính tại Ba Lan và các chi nhánh trên toàn thế giới. Dòng sản phẩm Entalpia Europe không ngừng phát triển để đáp ứng nhu cầu ngày càng tăng của ngành điện lạnh thương mại và gia dụng.