About QIMA:
At QIMA, we are on a mission to offer our clients smart solutions to make products you can trust.
Operating in over 100 countries, we serve the consumer products, food, and life sciences industries and help more than 30,000 brands, retailers, manufacturers, and growers achieve quality excellence.
We combine on-the-ground expertise with digital solutions that bring accuracy, transparency, and intelligence for quality and compliance data.
What sets us apart is our unique culture. Our 5,000 Qimers live and make decisions every day by our QIMA Values. With client passion, integrity, and a commitment to making things simple, we disrupted the Testing, Inspection, and Certification industry. Are you ready to hop on this exciting ride with us and help us achieve our mission?
Job Description
We are seeking a highly motivated and detail-oriented Product Ops Specialist to join our dynamic team. The Product Ops Specialist will play an integral role in ensuring that our product operations are running efficiently and delivering the biggest impact. This role will be crucial in bridging the gap between product management, development, and other cross-functional teams such as Operations, Sales or Marketing.
Key Responsibilities
- Product Operations Management:
- Collaborate with Product Managers and development teams to streamline product development processes: from ideation to adoption.
- Manage and maintain product documentation, roadmaps and data integrity, ensuring accuracy and accessibility by all members as well as our business stakeholders.
- Quality Assurance:
- Oversee product quality metrics and KPIs, ensuring high standards are met consistently.
- Coordinate with QA teams to address and resolve product issues collected from users in a timely manner.
- Data Analysis & Reporting
- Analyze product performance data and generate reports to provide insights and recommendations.
- Utilize data-driven decision-making to influence product strategy and enhancements.
- Process Improvement:
- Identify bottlenecks and drive process improvements to enhance product delivery efficiency.
- Develop and implement standardized operating procedures for product-related activities.
- Cross-functional Collaboration:
- Act as a liaison between product, engineering, sales, marketing, and customer support teams.
- Facilitate effective communication and collaboration among teams to ensure alignment and successful product releases.
Required Skills:
- 2-4 years of experience in product operations, product management, or a similar role.
- Strong analytical skills and proficiency in data analysis tools.
- Excellent communication and interpersonal skills with the ability to work effectively across teams.
- Organized, detail-oriented, and capable of managing multiple tasks and deadlines.
Công ty TNHH Esoftflow là công ty 100% vốn Đan Mạch được thành lập tại Việt Nam từ năm 2007. Esoftflow chuyên cung cấp các dịch vụ và giải pháp đồ hoạ trong lĩnh vực bất động sản cho các khách hàng tại châu Âu, châu Mỹ, châu Úc và là một trong những Công ty hàng đầu thế giới trong lĩnh vực xử lý ảnh. Hiện nay Công ty đang tiếp tục phát triển đa dạng sản phẩm và mở rộng ra các thị trường trong khu vực và quốc tế khác. Công ty luôn chú trọng xây dựng môi trường làm việc chuyên nghiệp, hiện đại và tạo nhiều cơ hội cho nhân viên phát triển bản thân.
Để tiếp tục thành công của esoftflow, chúng tôi đang tìm kiếm những nhân viên ở nhiều trình độ và năng lực khác nhau. Những nhân viên có động lực mạnh mẽ, những người cởi mở và không ngại thử thách chính mình và những người xung quanh.
Review Esoftflow
Trang thiết bị hiện đại, môi trường năng động nhưng chế độ đãi ngộ không hấp dẫn
Sếp không công tâm, làm việc chỉ nghe 1 tai
Môi trường chuyên nghiệp, chế độ cho nhân viên chưa toàn diện