Việc làm
- Reviews
- Việc làm
- Mức lương
- Phỏng vấn
- Tổng quan
Việc làm GIANTY
Cập nhật 13/08/2025 15:12
1. Main Responsibilities (70%)
Develop Training Materials: Collaborate with the Commercial department to align on information and develop detailed and in-depth training content for the Japanese brands and products distributed by Nobinobi in the Vietnamese market. The materials should be clear, visually engaging, and suitable for the target audience, which includes distribution partners
Train Distribution Partners: Work closely with the Sales & Operations department to organize in-person or online training sessions for distribution partners, ensuring they thoroughly understand Nobinobi's products, including product features, benefits, and effective sales techniques
Update and Adjust Training Materials: Continuously update and improve training content based on feedback from training sessions and market trends, ensuring the materials remain relevant and aligned with current market demands
2. Additional Responsibilities (30%)
Manage Content on Nobinobi's Social Media Channels: Develop and manage content related to specific product lines for promotion on Nobinobi's social media channels
Internal Communication: Work closely with the marketing team to ensure messages and information are fully and inspirationally communicated to Nobinobi's personnel
Support Other Assigned Tasks: Assist with additional tasks as assigned by managementWhat are we looking for
Bachelor's degree in Marketing, Business or a related field
Minimum of 2 years of experience in developing training materials or content, particularly in the FMCG sector
Ability to present confidently to an audience, conveying information clearly and persuasively
Proficiency in managing and developing content for social media channels
Fluency in English; knowledge of Japanese is a plusWhat you can expect
Competitive salary and benefits package
Opportunity to work with a dynamic and supportive team
Career growth and development opportunities
A collaborative and innovative work environment
Happy Hours, Team buildings
Một trong những nhà cung cấp dịch vụ phát triển phần mềm và giải pháp kinh doanh hàng đầu tại Việt Nam.
NHỮNG GÌ CHÚNG TÔI CUNG CẤP
- Được thành lập hơn 10 năm tại Việt Nam với hơn 300 thành viên, GIANTY tự hào cung cấp nhiều dịch vụ thành công cho hàng triệu người dùng trên toàn thế giới, đặc biệt nhắm đến thị trường Nhật Bản.
- GIANTY luôn dẫn đầu lĩnh vực CNTT trong thế kỷ 21 với tinh thần tiên phong. Các kỹ sư - nhà thiết kế tài năng của chúng tôi sẽ mang đến cho khách hàng toàn cầu nhiều dịch vụ và sản phẩm ưu việt.
DỊCH VỤ CỐT LÕI
- Phát triển phần mềm Offshore tại TP.HCM
- Phát triển hệ thống
- Thiết kế
- Thử nghiệm hệ thống
- Cam kết điều động lao động phổ thông
- Dịch vụ tuyển dụng
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2021
Mission
Chúng tôi nói đồng ý với những thách thức và cố gắng tạo dựng danh tiếng trong ngành công nghệ cho các ứng dụng trò chơi và các sản phẩm khác của mình. Chúng tôi cũng cung cấp các công cụ và hệ thống phát triển để tăng tốc độ phát triển sản phẩm của bạn. Nguồn lực của chúng tôi chủ động cung cấp thông tin chi tiết có giá trị và thông minh để giúp thúc đẩy hoạt động kinh doanh của bạn và tạo doanh thu.
Review GIANTY
CÔNG TY CỰC KÌ TỆ TỪ BỘ PHẬN HR ĐẾN QUẢN LÝ CẤP CAO
Công ty sắp có đợt layoff để xử lý nhân sự gây rối
Công ty tuyển dụng lấy chất xám miễn phí, HR phản hồi kém chuyên nghiệp
Những nghề phổ biến tại GIANTY
Bạn làm việc tại GIANTY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn