Việc làm CHAN THANH - ARKKI CO., LTD

Cập nhật 17/01/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH GIÁO DỤC CHẤN THANH - ARKKI
Digital Marketing Executive (Based in HCMC)
CHAN THANH - ARKKI CO., LTD
2 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION OVERVIEW:

A Digital Marketing Executive for our prestigious 5-star boutique resort will play an essential role in enhancing our brand presence online, driving digital engagement, and supporting key revenue and promotional objectives.

KEY RESPONSIBILITIES:

1. Marketing Strategy and Budget Management

• Propose and optimally utilize the digital marketing budget.

• Analyze and evaluate the performance of digital marketing and promotion campaigns.

• Prepare weekly, monthly, seasonal digital marketing reports.

2. Digital Marketing and Online Presence

• Update and monitor information, content, promotions, and offers on the resort’s website, booking engine, and other digital platforms, as well as restaurant outlets’ social media pages.

• Oversee digital platforms (Meta ads manager, API) and online advertising.

• Manage SEO, SEM, GDN, the resort website, Google Analytics, Google Tags and Google Business.

• Plan and execute EDM campaigns.

• Work with media agency and manage awards entries.

3. Content and Media Management

• Direct photographers to take pictures of the resort, rooms, food, drinks, and events.

• Collaborate with external video editors to produce short videos for Facebook/Instagram reels and posts.

• Assist with translations for articles, social media posts, and menus as required and draft articles on different topics in both English and Vietnamese.

4. Brand website and Online Travel Agents Management (OTAs)

  • Content Management: Oversee and ensure accuracy and relevancy of online content, imagery, and details related to the resort’s amenities, services, and unique selling points across all digital platforms.
  • Collaborative Promotion Strategy: Work closely with the Head of Revenue Management to craft and adjust offers and promotions tailored to specific source markets and key accounts, supporting a balanced segment mix and maintaining desired market share.
  • Rate and Promotion Parity: Maintain consistency in rates, offers, and promotions across all digital channels, including OTAs, metasearch platforms, mobile apps, and member-exclusive deals.
  • Competitive Positioning on OTAs: Continuously monitor and optimize the resort's positioning on online travel agents to secure and sustain the best possible rankings.
  • Market & Industry Insight: Stay informed of evolving market trends, industry shifts, and digital marketing practices by regularly participating in relevant workshops, conferences, and networking events.

5. Internal Collaboration

  • Work regularly with other departments in the resort to promote Salinda’s products and services.
  • Share news and information related to awards, posts/published online articles, bloggers, and media stays internally on the chat group or emails

Quyền lợi được hưởng

  1. Full salary and service charge
  2. Annual bonus based on performance
  3. Team activities and parties
  4. 30% staff discount for restaurants and spa
  5. One free night stay per year in the resort
  6. Growth opportunity and/or cross-training
  7. A dynamic work environment where data-driven decisions are at the core of our strategy.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in business management, Marketing, Hospitality Managemet or related field.
  • Proven experience in digital marketing, ideally within the luxury or hospitality sector
  • Strong knowledge of digital marketing, online travel agents (OTAs), meta platforms, and e-commerce tacticals.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Excellent communication skills for cross-functional collaboration
  • Proactive mindset with an ability to stay ahead of digital marketing trends

Yêu cầu hồ sơ

Nộp CV via email
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH GIÁO DỤC CHẤN THANH - ARKKI
CHAN THANH - ARKKI CO., LTD Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
94 Hoang Trong Mau Street Tan Hung ward, district 7, Ho Chi Minh city

Arkki là Trường đào tạo về Kỹ năng và Tư duy sáng tạo, được cấp phép xuất khẩu giáo dục bởi Chính phủ Phần Lan. Với 25 năm chuyên đào tạo Tư duy thiết kế – Design thinking, Giáo dục đa bộ môn – STEAM và hệ thống Kỹ năng Thế kỷ 21 dành cho trẻ em và thanh thiếu niên, Arkki lấy kiến trúc làm nền tảng chuyển tải ba nội dung trên. 

Chính sách bảo hiểm

  • Đóng BHXH 

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia Teambuilding, du lịch, sinh nhật, liên hoan, ..

Lịch sử thành lập

  • Ngày bắt đầu hoạt động: 24/09/2018

Mission

Mục tiêu của Arkki là trang bị và nuôi dưỡng một thế hệ mới có tư duy sáng tạo, khả năng tự startup và có các phẩm chất và kỹ năng cần thiết của thế kỷ 21để hội nhập quốc tế, hội nhập tương lai.
Trong đó, startup không nhất thiết là khởi nghiệp, mà là khả năng giải quyết các vấn đề phức tạp, và bắt đầu các dự án cá nhân và công việc một cách sáng tạo và hiệu quả nhất.

Bạn làm việc tại CHAN THANH - ARKKI CO., LTD? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CHAN THANH - ARKKI CO., LTD

CHAN THANH - ARKKI CO., LTD

Click để đánh giá