Các phòng ban đang tuyển dụng tại Gps Việt Nam

Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Quản lý sản phẩm & dự án
Tài chính - Kế toán
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Gps Việt Nam

Cập nhật 01/12/2024 19:55
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Gps Việt Nam
Business Development Assistant Manager (Logistics Services)
Gps Việt Nam
19 việc làm 37 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 23/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 5 - 15 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Our strategic partner is a global leader in shipping, logistics, and supply chain solutions, combining strong expertise in technology and extensive logistics network to serve customers across a wide range of industries and markets. Our Partner seeks an accomplished Business Development Assistant Manager with experience in the logistics industry. This role is responsible for managing and growing relationships with new clients, as well as identifying new business opportunities to achieve and exceed company sales targets.

Working Location: Ho Chi Minh City or Dong Nai, Vietnam

Job Responsibilities

Business Development:

  • Make monthly BD plan for new target customers. Setup concrete plan for BD and target customer.
  • Make regular visits and sales calls to targeting customers to hear customer opinion and create close relationship with them in purpose of expanding business scales.
  • Attend networking activities to approach new customers for IFF/Project/ WH…services.
  • Propose good logistics solutions that contribute to the customer’s cost reduction.
  • Gather market information.

Costing and Quotation:

  • Identify portion that need offer quotation: receive information/ inquiry of quotation from assigned customers via email, phone…
  • Make costing with BUs and/or procurement. Prepare quotation for customer to obtain the business.
  • Negotiate with the accounts as per price guidelines given, looking to maximize profits.
  • Anticipate tender schedule of the customer and share with concerned party. Report the result and study reason of win/failure.

Customer and Contract Management:

  • Make Sales Handling Instructions (SHI) for secured business. Share SHI to related divisions.
  • Engage when there is any issue relating to quotation for assigned accounts
  • New contract: Prepare draft contract as approved template and get approval.
  • Existing contract: Review contract. Renew or revise contract if required.

Reporting and Other Tasks:

  • Manage and control P/L for assigned customer
  • Review result end of month/ Monitor KPI as set by manager
  • Report monthly about BD calls, times to visit customers, update CRM, …
  • Update market information and competitor’s trend
  • Supervise and support other members in division
  • Understand new project and lead cross function teams to make it succeed.
  • Support managers to develop division capabilities, and identify talents within organization
  • Other tasks as Manager assignment.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from university in Transportation, Economics or a related field.
  • Minimum of 3 years of experience in sales roles within the logistics industry.
  • Strong understanding of logistics, supply chain management, economics, trade, and market dynamics.
  • Strong customer relation management and sales skills.
  • Excellent planning, organizational, and supervisory skills.
  • Customer-focused with strong teamwork, communication and problem-solving abilities
  • Strong negotiation, presentation and coordination skills.
  • Proficiency in logistics-related software
  • Ability to work under pressure and achieve sales targets.
  • Excellent English skills (written and verbal).

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Gps Việt Nam
Gps Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Trong lĩnh vực hóa phẩm xây dựng, phụ gia chống thấm, phụ gia bê tông tại Việt Nam, GPS Việt Nam luôn tự hào là một trong những doanh nghiệp sản xuất, nhập khẩu và phân phối uy tín nhất hiện nay. Những sản phẩm mang thương hiệu GPS của chúng tôi đã hiện diện ở hầu khắp các dự án lớn, nhỏ trong cả nước từ Bắc tới Nam. Để mở rộng và phát triển thị trường, công ty đang cần tuyển vị trí trưởng phòng kinh doanh có năng lực lãnh đạo và nhiệt huyết để cùng công ty phát triển và khẳng định thương hiệu. Đây là cơ hội hấp dẫn dành cho các ứng viên triển vọng, có năng lực tốt, mong muốn được thăng tiến, khẳng định vị trí và làm việc trong một môi trường năng động với mức thu nhập hấp dẫn.

Chính sách bảo hiểm

  • BHXH + chế độ bảo hiểm sức khỏe đặc biệt dành cho nhân viên

Các hoạt động ngoại khóa

  • Cơ hội tham gia gắn kết với tập thể thông qua các hoạt động văn hóa sôi động: Teambuilding, Tất niên, 8/3, 20/10, Giáng sinh…

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 30/06/2010

Mission

  • Từ những ngày đầu GPS luôn định hướng "Con người là trọng tâm" trong sự phát triển của tổ chức, nên mọi hoạt động của GPS đều hướng đến từng thành viên cũng như mong muốn mang đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho mỗi khách hàng. "Làm sao để tất cả các thành viên sống trong tổ chức GPS luôn có được môi trường làm việc hạnh phúc nhất" là định hướng mà chúng ta xây dựng.
 

Những nghề phổ biến tại Gps Việt Nam

Bạn làm việc tại Gps Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Gps Việt Nam

Gps Việt Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo