Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Responsibility 1: Manage and improve existing external channels
- Ensure the well run of existing external channels at all stores, including dealing with emergency operation situations, and detecting, informing, and supporting Product team to manage trader transactions (high value transactions with low product profit rate).
- Standardize and improve operations (including create and update appropriate SOPs), and optimize store resources.
- Track and measure store staff’s productivity; evaluate and improve staff’s productivity.
- Connect, build, and maintain healthy network between HO, store staffs, and partner’s personal in-charge (KAM).
- Increase customer satisfaction, maintain loyalty customers, and attract new customers through high-quality services (including helpful and fast CS activities), and attractive marketing activities.
- Support stores in administration activities, including expenses/ invoice reconciliation and posting, and other admin tasks.
- Responsibility 2: Approach new external channels (including expand existing channels to all stores)
- Conduct R&D activities to identify and propose new business opportunities and new partners to balance benefits and reduce risk of counting too much on some specific channels.
- Prepare and review contracts and related documents for the current and approach new channels.
- Manage and balance channels benefits to ensure sustainable growth.
Yêu Cầu Công Việc
- Qualifications (Essential): Bachelor’s Degree
- Major: E-commerce, Business Administration, Supply Chain and Logistics, Marketing or equivalent
- Professional Certificate (If any)
- Essential Skills and Experience:
- Sales-oriented, data-driven;
- Growth and service mindset;
- Logical thinking, critical thinking, and problem solving;
- Knowledge of ecommerce and/or business.
- Proactive and highly motivated team player.
- Responsibility and accountability;
- Organizational and time-management skills.
- Good communication skills.
- Proficient in Microsoft Excel, Google Sheet.
- Analytics skills, and BI tools (Power BI and Tableau).
- Other special requirements:
- Good English communication (reading and writing);
- Ready to travel (domestic stores);
- Ready to work overtime.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 30
- Lương: Cạnh tranh
HCE GROUP “Here Connect Everywhere” tiền thân từ quỹ đầu tư HCE, đầu tư cho các start up về lĩnh vực Ecommerce và Logistics là chủ yếu. Với mong muốn “Kết nối nguồn lực ở khắp mọi nơi” để thúc đẩy sự phát triển của cộng đồng kinh doanh Việt Nam đi toàn cầu.
HCE GROUP phất triển dự án HC PRODUCT với dịch vụ chủ đạo “Nguồn hàng sỉ và drop-shipping Global” chuyên cung cấp nguồn hàng uy tín sỉ và drop-shipping cho cộng đồng kinh doanh online và offline. Đặc biệt là các cá nhân tổ chức bán hàng Facebook, tiktok, Livestream,…
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2022
Mission
HCE GROUP phát triển theo xu thế của nền kinh tế số mới, Công ty thành viên HYE Group – “Nguồn hàng và vận chuyển Global” đã giúp cho hàng nghìn cá nhân và tổ chức bán hàng thành công ở nhiều quốc gia trên toàn cầu như: Thái Lan, Malaysia, Philippin, Indonesia, Lào, Campuchia, Mỹ, Việt Nam,…
Review HCE GROUP
Phù hợp với người thích tự do, du lịch, công ty cấp xe tải, yêu cầu thái độ chuyên nghiệp (ID)