1. HR Training: Conduct new hire orientations and onboarding sessions. Inform employees on scheduled training and track their progress. Gather and evaluate information from employees and management on previous training to identify weaknesses Market company training opportunities to employees and provide information on benefits to encourage participation. Maintain updated curriculum database and training records Host some internal training sessions Manage and maintain in-house training facilities and equipment Research and recommend new training methods, like gamification, how to improve training effectiveness 2. HR Employee Engagement: Support activities and organize internal events that promote employee engagement and culture: CSR, Factory Tour, Corporate culture activities, 8/3 event,... Organize team-building activities, events, and initiatives to foster a positive and inclusive workplace culture Monitor and evaluate the effectiveness of engagement programs through data analysis, feedback, and employee surveys. Use data to continuously improve strategies and demonstrate the value of engagement efforts. Research and learn about current trends and best practices in employee engagement to ensure program effectiveness. 3. Other Tasks: Work permit, Temporary Residence Card for foreigner experts Housing issues for foreigner experts Other tasks: manage & upload content to Intranet Monitoring the internal social wall to ensure messaging aligns with our values. Publishing engaging content to encourage employee engagement on the social wall. Other tasks if requiredEducation: University graduated, majoring in: Human Resources Management, Law Experience: 1-2 years in Human Resources, with a focus on Training and Employee Engagement. English: smoothly communication in English (TOEIC 600 or above) Skills: Good interpersonal skills Have problem solving ability Time Management Dynamic, creative, eager to learn Design skills in intermediate level Knowledgeable about learning management systems, instructional design and e-learning platformsThưởng Competitive salary, 13th month salary and bonus Chăm sóc sức khoẻ Social Insurance according to Law; Premium Health Insurance Nghỉ phép có lương 18 days annual leave, 5 working days/week from Monday to Friday
Số 283/113 đường Cách Mạng Tháng 8, Phường 12, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
HeadHunter Vietnam ra đời trên nền tảng kết nối nhân sự, làm cầu nối cho nhà tuyển dụng và người tìm việc những cơ hội tuyệt vời, hấp dẫn để tiếp cận những cơ hội việc làm mà bạn hướng đến. Chúng tôi chuyên cung cấp dịch vụ săn đầu người, giới thiệu việc làm, cho thuê nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
Du lịch
Team building
Thể thao
Party
Lịch sử thành lập
CÔNG TY TNHH HEADHUNT VIỆT NAM thành lập năm 2011.
Mission:
Sứ mệnh: Để vượt qua sự mong đợi của khách hàng, ứng viên và nhân viên của chúng tôi và để đóng góp đáng kể vào thành công của khách hàng thông qua việc cung cấp các giải pháp tư vấn sáng tạo và hiệu quả.
Tầm nhìn: Để trở thành đối tác kinh doanh đáng tin cậy thông qua kiến thức và dịch vụ của chúng tôi, hỗ trợ bộ phận nhân sự của các công ty tại Việt Nam, Singapore và Hoa Kỳ, đồng thời cung cấp cơ hội việc làm kỳ vọng cho hơn 1 triệu ứng viên.