Recruitment Operation: • Received Recruitment Request, Filing • Collaborate with the Hiring Manager to review/ prepare the Job Description • Post job in social media channels and recruitment platforms, sourcing • Define CVs in Odoo and ensure all CVS status is daily updated • Screen CVs and make shortlist • Arrange interview and conduct interview (Sending e-mail; Booking meeting room and HM's schedule) • Consolidate with Hiring Manager • Prepare the offer letter, negotiate with the candidate, and send the offer letter via e-mail • Inform the result to failed candidates and put them into Talent Pool • Update onboarding schedule to related departments • Orientation training to newbies • Do exit interview • Announce a list of opening jobs in the company channel (weekly) Recruitment Marketing: • E-mail marketing • Landing page in recruitment platforms • Design recruitment images • Networking with Universities • Events, Job fairs • Do salary research to support C&B in salary benchmarking Odoo Recruitment Innovation: • Recruitment dashboard, reports • Integrate sending e-mails to candidates with booking a meeting room and HR schedule Other tasks as assigned by the line Manager• Bachelor or master's degree in Human Resources, business administration or related fields. • At least 3- 5 year's experience in recruitment (Experience in the construction and IT industry is an advantage) • Solid knowledge about the recruiting process and labour market. • Fluent in English language communication (At least B2 English) • Being able to respect tight deadlines and work under pressure. • Ability to develop effective working relationships with staff, peers, and industry colleagues/contacts in a team environment. • Able to think globally and work with various cultures/backgrounds. • Demonstrated flexibility in adapting to a wide variety of tasks and functions. • Strong multi-tasking and prioritization skills with the ability to adapt to change. • Proficient in Word, Excel, PowerPoint, and email• Quarterly KPI Bonus based on performance • Receive long service awards after 3 years and after 5 years with up to 25 Mio VND • At least 14 days Annual Leave + 01 Birthday Leave • Annual salary review • Compulsory insurance: Social - Health - Unemployment insurance as per Labour Law • Take part in company events (football, badminton, swimming, music class etc.) • Working in an international and friendly environment • External trainings for leadership, language, software training • Outing trip per year.
Số 283/113 đường Cách Mạng Tháng 8, Phường 12, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
HeadHunter Vietnam ra đời trên nền tảng kết nối nhân sự, làm cầu nối cho nhà tuyển dụng và người tìm việc những cơ hội tuyệt vời, hấp dẫn để tiếp cận những cơ hội việc làm mà bạn hướng đến. Chúng tôi chuyên cung cấp dịch vụ săn đầu người, giới thiệu việc làm, cho thuê nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
Du lịch
Team building
Thể thao
Party
Lịch sử thành lập
CÔNG TY TNHH HEADHUNT VIỆT NAM thành lập năm 2011.
Mission:
Sứ mệnh: Để vượt qua sự mong đợi của khách hàng, ứng viên và nhân viên của chúng tôi và để đóng góp đáng kể vào thành công của khách hàng thông qua việc cung cấp các giải pháp tư vấn sáng tạo và hiệu quả.
Tầm nhìn: Để trở thành đối tác kinh doanh đáng tin cậy thông qua kiến thức và dịch vụ của chúng tôi, hỗ trợ bộ phận nhân sự của các công ty tại Việt Nam, Singapore và Hoa Kỳ, đồng thời cung cấp cơ hội việc làm kỳ vọng cho hơn 1 triệu ứng viên.