➢ Recruiting and arranging office and production personnel according to the requirements of the General Director and related departments
➢ Training and giving orientation to new employees
➢ Implementing internal and mandatory training programs according to regulations and labor law
➢ Monitoring, drafting and managing labor contracts
➢ Implementing the process of signing contract, terminating labor contract, handing over
➢ Developing KPIs system, implementing the process of evaluating and rewarding employees
➢ Employee profile and documents management
- Management of C&B
➢ Implementing and supervising the work of attendance management, salary calculation, social insurance, personal income tax
- Communicating and working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, etc
- Advising and proposing to the director board on issues in the field of human resources such as: organizational structure, training and recruitment, salary and bonus plans, welfare regimes for employees, regulations of labor law, handling situations occurring in production labor, issue between the company and employees or between employees, etc.
- Communication work
➢ Planning, reporting and implementing company events
➢ Transmitting documents, announcements, policies from the company's management to employees
- Other tasks assigned by director or from regional headquarter HR.
Requirements:
- Education Background: Bachelor's Degree
- Experience: At least 2 years of working experience in HR Management in production field
- Language: English - Business Level
- Have a strong network and can deal with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, etc.
Benefits:
- Bonus/Incentive: 13-month bonus, KPI incentive based on evaluation results (KPI incentive based on the business situation of each year of the company)
- Insurance: social insurance and personal medical insurance (PVI insurance)
- Working time: 8AM – 5PM, from Monday to Friday.
- Working place: Phu My 2 Industrial Zone, Ba Ria Vung Tau.
Số 283/113 đường Cách Mạng Tháng 8, Phường 12, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
HeadHunter Vietnam ra đời trên nền tảng kết nối nhân sự, làm cầu nối cho nhà tuyển dụng và người tìm việc những cơ hội tuyệt vời, hấp dẫn để tiếp cận những cơ hội việc làm mà bạn hướng đến. Chúng tôi chuyên cung cấp dịch vụ săn đầu người, giới thiệu việc làm, cho thuê nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
Du lịch
Team building
Thể thao
Party
Lịch sử thành lập
CÔNG TY TNHH HEADHUNT VIỆT NAM thành lập năm 2011.
Mission:
Sứ mệnh: Để vượt qua sự mong đợi của khách hàng, ứng viên và nhân viên của chúng tôi và để đóng góp đáng kể vào thành công của khách hàng thông qua việc cung cấp các giải pháp tư vấn sáng tạo và hiệu quả.
Tầm nhìn: Để trở thành đối tác kinh doanh đáng tin cậy thông qua kiến thức và dịch vụ của chúng tôi, hỗ trợ bộ phận nhân sự của các công ty tại Việt Nam, Singapore và Hoa Kỳ, đồng thời cung cấp cơ hội việc làm kỳ vọng cho hơn 1 triệu ứng viên.