HouseNow is a technology startup in the real estate sector with a mission to become the reliable tool behind all the successes of real estate brokers across the entire market. After years of researching the real estate market in Vietnam and worldwide, HouseNow has identified the potential and opportunities to access the market through technological breakthroughs, addressing information limitations in the real estate market.
Hanoi Office: 4th Floor, 216 Nguyen Trai Street, Thanh Xuan District, Hanoi.
Ho Chi Minh City Office: 29 Tien Giang Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City.
Working Hours: From Monday to Friday, 9am - 6pm
Let's explore job opportunities at HouseNow!
About this role
We are seeking a Senior Brand Marketing Executive for HouseNow Vietnam, located in Thanh Xuan District, Hanoi, Vietnam. In this role, you will hold a key position in shaping and executing the brand's marketing strategies. The ideal candidate will have a minimum of 4 years of experience in brand marketing, with a proven track record of success in building compelling content and executing impactful social media campaigns. We are looking for someone who loves tech products, even better if you are interested in Prop-tech and Real Estate.
1. Job Description:
- Defining the the brand's positioning in the market to develop a comprehensive brand strategy that aligns with the company's overall marketing goals
- Plan and manage brand marketing campaigns across various channels like digital marketing, social media marketing, public relations,... to increase brand awareness and engagement.
- Ensure consistent brand messaging and communication across all marketing channels to build brand equity and loyalty.
- Conduct market research to understand consumer insights, market trends, competitor activities and use data-driven insights to optimize marketing strategies.
- Track and analyze the performance of marketing campaigns, measure brand awareness and report on progress towards brand goals.
- Continuously monitor competitor activity and market trends to identify opportunities and threats to the brand.
- Manage the brand marketing budget effectively
- Collaborate with cross-functional teams, including creative, product, sales,... to ensure brand consistency and alignment across all marketing initiatives
2. Requirements:
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications or a related field.
- Minimum of 4 years of experience and knowledge in Branding/PR/Digital Marketing, with a preference for candidates who have worked in content creation or social media management.
- Proven track record of developing and executing successful brand marketing campaigns that drive measurable results.
- Have extensive knowledge of marketing methods and tools, including social media platforms, content management systems and analytics tools
- Strong analytical skills and proficiency in data analysis tools (e.g., Google Analytics, social media analytics).
- Have content creation skills, creativity and the ability to analyze customer behavior
- Excellent written and verbal communication skills, with the ability to craft compelling messaging and storytelling.
- Strong leadership and collaboration skills, with the ability to inspire and motivate cross-functional teams.
- Have the ability to quickly grasp new trends.
3. Benefits:
- Salary offer based on capability: 20.000.000 - 30.000.000 VNĐ
- 2-month probation period
- Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance as required by the government
- Lunch allowance of 500,000 VND per month, bonuses on holidays and Tet (Lunar New Year)...
- A youthful and enthusiastic working environment with open communication and plenty of development opportunities
- Monthly performance reviews and goal-setting discussions with the leader
- Bonuses based on performance and company revenue from various activities
- Working hours from Monday to Friday, 9:00 AM to 6:00 PM.
--------------
For more information please contact:
Telegram: @hongnhung6 | Tel/Zalo/Skype: +84979815697
Email: [email protected]
Trường đào tạo doanh nhân PTI là thành viên thuộc Tổ Chức Giáo Dục chất lượng cao PTI. Chúng tôi tổ chức & cung cấp các chương trình đào tạo chuyên nghiệp nhằm nâng cao & phát triển chuyên môn & năng lực điều hành quản lý dành cho các doanh nhân. Với kinh nghiệm đào tạo và kiến thức chuyên môn sâu của đội ngũ giảng huấn & các chuyên gia hàng đầu trong nước & quốc tế kết hợp với năng lực tổ chức dịch vụ giáo dục chuyên nghiệp của mình, PTI cung cấp chương trình đào tạo mang tính thực tiễn cao phù hợp với phát triển của xã hội. PTI năm 2017 – Đột phá và sắc màu” Năm 2017 là một năm có nhiều sự đột phá tạo nên những sắc màu mới của PTI. Trong một năm qua, với đường lối chỉ đạo đúng đắn, sáng suốt của Ban lãnh đạo, cùng sự tận tâm, nhiệt huyết của hội đồng chuyên gia, giảng sư và sự cần mẫn, hết lòng với công việc của đội ngũ nhân viên, PTI đã vượt qua mọi khó khăn, để khẳng định, củng cố, vị trí vững chắc của thương hiệu PTI đối với các đối tác trong nước và quốc tế. Mở đầu chương trình, ông Nguyễn Tất Thịnh – Hiệu trưởng Trường Doanh nhân PTI đã có phần phát biểu và chia sẻ hết sức ý nghĩa: “Nhu cầu học tập của Việt Nam bây giờ là nhu cầu học tập ứng dụng, nhu cầu học thực tiễn trên kiến thức họ được trang bị tại cao đẳng, đại học và PTI hoàn toàn có thể đáp ứng được điều đó với 3 điều cốt lỗi đó là lấy bài giảng làm trọng tâm, lấy khách hàng là trung tâm, giảng viên là trung tâm và đó là một phương châm rất đúng đắn để đáp ứng được nhu cầu học ứng dụng, học thực tiễn học trên cả trình độ cao đẳng, đại học và PTI rất vui mừng khi được đông đông đảo khách hàng, đối tác thừa nhận, tin tưởng trong 10 năm qua”, đồng thời chuyên gia Nguyễn Tất Thịnh cũng đã đưa ra cách thức đào tạo riêng biệt của PTI, mà chưa một đơn vị đào tạo nào có được: “Cách thức đào tạo của PTI là thay đổi tư duy, truyền thụ phương pháp, trang bị kỹ năng, thổi hồn triết lý và liên kết học vấn”.