Mô tả công việc
Overview:
- Provide comprehensive support to the NLL Deputy Managing Director (DMD) in managing the company’s day-to-day operations.
- Have the ability to work independently on projects, from conception to completion, and must be able to work under pressure at times to handle a wide variety of activities and confidential matters with discretion.
Responsibility:
1. Executive Support
- Serve as a liaison to the Board of Directors, senior management teams, and other stakeholders in all tasks assigned by NLL DMD.
- Arrange and handle all logistics for Management meetings and events: schedule meetings; draft agendas; gather all material one week before BOM meeting; develop, compile, and distribute presentation materials; and record & deliver meeting minutes 3 days after meeting, follow up on assigned action items.
- Manage sensitive matters with a high level of confidentiality and discretion especially decisions directly impacting the operations of the company and human resources.
- Sustain a daily calendar of meetings and events; organize complex calendars and schedules; resolve any scheduling issues.
- Adhere to compliance with applicable rules and regulations set in by laws and by the Company.
- COA/Company Council: Check and verify document to be signed by NLL DMD to ensure the approved COA/company council list is strictly followed.
2. Operation activities to support NLL DMD
- Provide 'gatekeeper' and 'gateway' role as a bridge for smooth communication between the NLL DMD and others.
- Work with BUs as assigned by the NLL DMD.
- Assists the NLL DMD with daily administrative duties that include managing an active calendar of appointments, completing expense reports, composing and preparing correspondence, arranging business trips, providing event management support, agendas and compiling documents for meetings, etc.,
- Evaluate and assist in developing office policies and procedures for improved workflow and anticipate future needs as organization grows.
- Provide hospitality to all guests and help to create a welcoming environment.
- Process and distribute daily mail.
- Invest in building long-lasting relationships both externally and internally.
- Manage petty cash reimbursements and reconciliation.
- Other projects/duties as assigned for the overall
Yêu cầu công việc
- Qualifications of Business Administration / English / Finance/ Project Management/ Real Estate.
- At least 03 years of experience in assistant to managing director / project manager/ project director in real estate.
- Extensive experience in document controlling.
- Extensive experience in Interpretation and translation skills, especially consecutive interpretation and simultaneous interpretation.
- Comprehensive knowledge of corporate governance, strategic planing and HR allocation.
- Possess strong written and verbal communication, and organizational skills, and the ability to maintain a realistic balance among multiple priorities
- Proficiency in English.
CÔNG TY TNHH HỒNG LAM - MA ĐA GUICÔNG TY TNHH HỒNG LAM - MA ĐA GUI thuộc Vabis Group. Được biết tới là một trong những công ty 100% vốn nước ngoài uy tín hoạt động trong lĩnh vực thi công, xây dựng tại Việt Nam từ những năm 1992. Vabis Group tự hào là đơn vị triển khai xây dựng nhiều công trình lớn trên khắp các tỉnh thành lớn như Hà Nội, Đà Nẵng, Hồ Chí Minh. Tiêu biểu như Khách sạn Sheraton, Đại sứ quán Úc, Đại sứ quán Mỹ, Đại sứ quán New Zealand, Đại sứ quán Phần Lan, Resort Furama & Resort Faifoo, Day Spa & Villa, Lãnh sự quán Úc, Lãnh sự quán Anh, Lãnh sự quán Mỹ…
Với kinh nghiệm và tiềm lực tài chính vững mạnh, sở hữu 20 đơn vị thành viên cùng đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm lên tới 1.000 người, Vabis Group hoạt động hiệu quả trong nhiều lĩnh vực như: Đầu tư bất động sản; Xây dựng; Giáo dục; Công nghệ thông tin; Quan hệ khách hàng và Tổ chức sự kiện; Kinh doanh trò chơi và Tổ chức đua có thưởng cùng nhiều hình thức đầu tư khác. Trong đó, đáng chú ý là lĩnh vực bất động sản, xây dựng và kinh doanh trò chơi và tổ chức đua có thưởng.Công ty CP Hồng Lam Nguyễn Kiệm thuộc Vabis Group. Được biết tới là một trong những công ty 100% vốn nước ngoài uy tín hoạt động trong lĩnh vực thi công, xây dựng tại Việt Nam từ những năm 1992. Vabis Group tự hào là đơn vị triển khai xây dựng nhiều công trình lớn trên khắp các tỉnh thành lớn như Hà Nội, Đà Nẵng, Hồ Chí Minh. Tiêu biểu như Khách sạn Sheraton, Đại sứ quán Úc, Đại sứ quán Mỹ, Đại sứ quán New Zealand, Đại sứ quán Phần Lan, Resort Furama & Resort Faifoo, Day Spa & Villa, Lãnh sự quán Úc, Lãnh sự quán Anh, Lãnh sự quán Mỹ…
Với kinh nghiệm và tiềm lực tài chính vững mạnh, sở hữu 20 đơn vị thành viên cùng đội ngũ nhân sự giàu kinh nghiệm lên tới 1.000 người, Vabis Group hoạt động hiệu quả trong nhiều lĩnh vực như: Đầu tư bất động sản; Xây dựng; Giáo dục; Công nghệ thông tin; Quan hệ khách hàng và Tổ chức sự kiện; Kinh doanh trò chơi và Tổ chức đua có thưởng cùng nhiều hình thức đầu tư khác. Trong đó, đáng chú ý là lĩnh vực bất động sản, xây dựng và kinh doanh trò chơi và tổ chức đua có thưởng.