Mô tả công việc
Role of Trade Marketing Executive:
- Responsible for implementing the execution of retail channel development calendar at their location to maximize the performance of the channel (in terms of availability, visibility, and stock weight... )
- Deploy & follow channel activities & new product launch.
- Co-operate with other teams to drive & ensure execution on the field at their location.
Key Accountabilities:
- Drive effectiveness of execution (monitoring, tracking, payment).
- Implement all execution & manage the budget of the retail channel
- Deployment of all monthly activities to the Sales frontline down to SR level.
- Daily/ Weekly/ Monthly tracking, monitoring all monthly activities.
- Make all payments to customers/ OTIF for all monthly trade activities.
- Provide data & Propose local activities to address/ capture all customize local insights to help the local sale team in achieving local objectives
- Got all feedback (Sale/ market) and provide analysis on the result as well as recommendations to go forward
- Get supports in cross functional alignment activities; Efficiently work with other parties (external & internal)
Yêu cầu công việc
- University degree in Marketing, Business Administration, or related fields
- 2+ years of relevant working experience in Sales Healthcare, FMCG,or trade marketing
- Good project management, data analysis, and communication
- Good at negotiation and influencing
- Proactiveness & ability to work in a fast-paced environment
- Willingness to field work
Quyền lợi được hưởng
- 13th-month salary
- Monthly and quarterly sales bonuses
- Annual business performance bonus
- Support for business-related expenses
- Team-building activities every year, Year-End Party
- Dynamic working environment with high development potential
CÔNG TY TNHH INTERSHOP Được thành lập năm 2015, Intershop đã và đang khẳng định vị thế trên thị trường là công ty dược phẩm chăm sóc sức khỏe toàn diện, chuyên nghiệp trong nước và quốc tế với chất lượng sản phẩm vượt trội, an toàn và hiệu quả phù hợp với người tiêu dùng Việt Nam.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động Teambuilding hàng năm
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 03/07/2013
Mission
TẦM NHÌN
Với Tầm nhìn “Tăng trưởng thông qua Đối tác và phục vụ”, Intershop chủ động tìm kiếm các nhà sản xuất chuyên nghiệp, các công nghệ hiện đại, các ý tưởng cách tân, đem đến cho người Việt Nam sự chăm sóc ưu việt.
SỨ MỆNH
Với Sứ mệnh “Giúp bạn chăm sóc tinh tế cơ thể của mình”, Intershop đã nghiên cứu khắp thế giới để chọn lọc các sản phẩm chăm sóc sức khỏe có chất lượng cao nhất.