Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Assistant Manager, Internal Communication - UXC, SPX Express
Công Ty TNHH J. Wagner
3 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
08/12/2024
Hạn nộp hồ sơ:
09/02/2025
Hình thức:
INTERN
Kinh nghiệm:
5 - 6 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Description
- Communication management:
- Develop holistic approach and action plan to enhance overall SPX brand image and maintain high brand consistency across all channels (from online to offline)
- Establish clear communication strategy and execution plan for cross-functional & business projects/ initiatives such as: riders/ drivers activities, feature launching, new policy roll-out to related parties
- Create and maintain smooth communication flow among internal SPX: right information to be delivered to right persons, and at the right time
- Social Media:
- Build up strong social community to increase brand awareness for SPX on social and connect with riders/ drivers to improve their engagement/ commitment with the company
- Social seeding to mitigate seller and rider sentiment towards SPX
- Crisis Management:
- Manage overall social sentiment towards SPX and work with PR/ risk management/ legal on crisis management if needed
- Minimize noise levels & escalation on social media as well as work with PR/ ER to align key message in case of crisis handling
- Online & Offline Visibility Management:
- Manage visibilities on website & rider app, consolidate requests from different stakeholders
- Manage POSM/ Offline materials requests form stakeholders and design to maintain brand consistency
- Leadership:
- Lead, manage and grow a team in conceptualizing, executing and optimizing marketing communication projects to drive impact: Define team’s SOW, monitor and manage project performance KPIs; escalate issues with proposed solutions promptly to management, then closely monitor on mitigation implementation
- Lead a team with diverse backgrounds ; able to provide guidance and feedback to ensure for overall team’s achievement and development
- Possess solid knowledge and experience communication strategy
- Have experience in branding strategy, brand reputation protection
- Have strong connection with brands and experience in running partnership programs
- Possess experience in event planning is a plus
- Highly meticulous and good at coordination, able to work under extreme pressure
- Willing to be hands-on with strong project management and executional abilities
- Proven leadership capabilities, driven, resilient, reliable and more importantly, someone who enjoys working in a fast-paced environment
- At least 2 years of team management experience
- At least 5 years of work experience, preferably in Marketing, Project Management or other relevant experience(s)
- Excellent command of English
Khu vực
Công Ty TNHH J. Wagner
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Lô 73-75, Đường D, Khu chế xuất Sài Gòn - Linh Trung, Phường Linh Trung, Thành phố Thủ Đức, Thành phố Hồ Chí Minh
Wagner German là nhà sản xuất thiết bị sơn nổi tiếng thế giới. Với việc thành lập một nhà máy công ty con mới tại Việt Nam, chúng tôi có một số vị trí trống có sẵn cho cơ sở mới. Chúng tôi hiện đang tìm cách tuyển dụng một Giám đốc Trợ lý Kỹ thuật Soạn thảo có kinh nghiệm thiết kế cơ khí mạnh mẽ, người sẽ tham gia vào việc thiết kế một loạt các bản vẽ và tài liệu cơ khí, quản lý các yêu cầu bản vẽ và cung cấp hỗ trợ cho nhóm Kỹ thuật.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2013.
Mission
- Không ngừng đổi mới, sáng tạo.
Bạn làm việc tại Công Ty TNHH J. Wagner? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty TNHH J. Wagner
Click để đánh giá