JAC Recruitment Vietnam ★ 3.3

Hồ Chí Minh
100 - 200 nhân viên
Nhân sự
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại JAC Recruitment Vietnam

Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Công nghệ thông tin
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Nghệ thuật - Thiết kế
Chăm sóc sức khỏe

Việc làm JAC Recruitment Vietnam

Cập nhật 27/06/2025 12:53
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH JAC Recruitment Vietnam
Deputy Manager, Bancassurance (Back Office)
JAC Recruitment Vietnam 3.3★
8 đánh giá 219 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/05/2025
Hạn nộp hồ sơ: 07/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Company And Job Overview

JAC’s client is a Japanese Non-life Insurance company, looking for a Deputy Manager, Bancassurance (Back Office) position.

Location: Ho Chi Minh City

Job Responsibilities

Business development

  • To plan proactively and act on new business opportunities
  • To bring the company’s products to new clients and businesses, taking a key role in maintaining relationships and taking care of clients for the purpose of business development.



Client Service

  • To review renewal list for timely reminders to clients
  • To offer quotations for clients
  • To issue insurance policies
  • To conduct non-life insurance seminars for both current and potential clients (explain the cover of insurance policy and claim procedure)



Product/system development

  • Design new products, enhance current products as partner’s requirement
  • Update market trends and propose new products to compete with other insurers
  • Enhance the current system and work with internal or third parties to improve system/platform/portal



Outstanding/Unclear Premium

  • To update the status of outstanding premium and follow up the overdue premium to ensure collecting premium fully and timely



Business Administration

  • To manage all the activities of Banca Department – HCM office
  • To develop effective marketing strategies and plans
  • To manage the overall operational, budgetary, and financial responsibilities and activities of the department
  • To plan, evaluate, and improve the efficiency of business processes and procedures to enhance speed, quality, efficiency, and output
  • To establish and maintain relevant controls and feedback systems to monitor the operation of the department
  • To review performance data that includes financial, sales, and activity reports and spreadsheets, to monitor and measure departmental productivity, goal achievement, and overall effectiveness
  • To prepare periodic reports for management, as necessary or requested, to track strategic goal accomplishment
  • To perform other duties and responsibilities, as assigned



With concerned departments:

To cooperate with Claims Divisions:

  • To settle the claim smoothly for customers in compliance with the company’s procedure
  • To follow up any pending claim cases
  • To organize risk/claim management seminars, risk survey at client’s site
  • To follow up with the Business Processing Division for operation matters



To coordinate with Underwriting Division:

  • To work closely with the Underwriting Division for quotation and coverage
  • To cooperate with Loss Control Engineer to make risk survey at client’s site
  • To coordinate with other related Divisions / Departments for all related works if any



Others:

  • To update the market trends directly influenced the company’s business activities.
  • To work with other divisions and external parties for system development
  • To report any unusual problems, if any.
  • To execute other office work as required by the Company
  • To provide training to bank staffs and to the Bancassurance team



Job Requirements

  • University or college graduation
  • English fluency
  • At least 3 years’ marketing and sales experience in non-life insurance field
  • Strong marketing sense
  • Clearly understand the working procedure and flow chart
  • Know well all insurance products and be able to explain to clients their coverage
  • Be highly aware of the requirement to be professional to provide high quality service to clients



Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công Ty TNHH JAC Recruitment Vietnam
JAC Recruitment Vietnam Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Số 81-83-83B-85, đường Hàm Nghi, Phường Nguyễn Thái Bình, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Được thành lập từ năm 1975 mạng lưới tập đoàn tuyển dụng JAC đã mở rộng ra 10 nước trong đó có 9 nước nằm ở Châu Á. Và được công nhận là công ty tuyển dụng quốc tế được thành lập lâu nhất ở khu vực Châu Á.

Chúng tôi là công ty tư vấn tuyển dụng quốc tế chuyên kết nối các công ty với nhân tài cấp cao trên khắp Châu Á, Hoa Kỳ và Châu Âu. Cách tiếp cận kinh doanh của chúng tôi được củng cố vững chắc bởi các giá trị cốt lõi, đề cao sự tự do, kỷ luật và công bằng trong việc cung cấp các tiêu chuẩn dịch vụ đặc biệt cho khách hàng của chúng tôi một cách nhanh chóng và chân thành. 

Với văn hóa doanh nghiệp bắt nguồn từ khái niệm ' Tsunagu ', một thuật ngữ tiếng Nhật có nghĩa là vượt qua, liên kết hoặc tiếp tục, chúng tôi mong muốn xây dựng các kết nối chuyên nghiệp có ý nghĩa để hỗ trợ sự phát triển kinh tế, xã hội và cá nhân trên quy mô quốc tế. 


Review JAC Recruitment Vietnam

3.3
8 review

29/03/2021
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường tốt, đồng nghiệp tuyệt vời, sứ mệnh và tầm nhìn tuyệt vời, CSR tuyệt vời (GL)

02/08/2023
Nhân viên tư vấn tại Hồ Chí Minh

Đây là một công ty tốt, ban quản lý luôn hỗ trợ và đồng nghiệp luôn sẵn sàng giúp đỡ.

16/02/2023
Giám đốc Thông tin tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc tuyệt vời, có cơ hội học hỏi và phát triển kỹ năng.

Những nghề phổ biến tại JAC Recruitment Vietnam

Bạn làm việc tại JAC Recruitment Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo JAC Recruitment Vietnam

JAC Recruitment Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo