Các phòng ban đang tuyển dụng tại JLL Vietnam

Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Marketing/ Truyền thông
Lao động có tay nghề và sản xuất
Nghiên cứu và Khoa học

Việc làm JLL Vietnam

Cập nhật 05/08/2025 16:26
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH JONES LANG LASALLE (JLL Vietnam)
Community Ambassador
JLL Vietnam 4.2★
19 đánh giá 71 việc làm 13 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 28/02/2025
Hạn nộp hồ sơ: 30/03/2025
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Overall Role

Support the employee experience by providing hospitable and warm customer service

  • Assist Facilities Management in the delivery of soft & hard services
  • To assist in the maintenance of the premises including any designated financial, maintenance, procurement, asset and vendor management
  • Develop an understanding of and sound working relationship with key representatives of the client, suppliers and team members.
  • Be the voice of the customer by listening and providing for their requests
  • Be a supporter of change and spokesperson for the office move

Duties & responsibilities

Need to be culturally sensitive and perform work ethically and with integrity.

  • Good knowledge of the surrounding places i.e: location of the ATM, restaurant, direction to the train station
  • Responds to requests for information, service, and assistance in a timely manner.
  • To handle enquiries on all matters related to soft services requests for the Users.
  • Arrange broadcast material to client group communication team for Client to send out to the whole office
  • Assist in Helpdesk by answering call and ensure all calls are log into Helpdesk system and ensure tickets are being followed up by the relevant team
  • Upkeep and update the list of vendors and contacts monthly
  • Assist in collation for all team monthly report
  • Handle Minutes of Meeting with JLL vendor & landlord
  • Assist with any other duties as assigned by the reporting Manager for any operational or business needs
  • Handle Vendor invoices that include coding, tracking the payment
  • Assist and coordinate all the landlord meeting and requirement
  • Manage all soft services related matter (reception, mailroom, pantry, cleaning, pest control, landscaping, card access, C-pass request etc.)
  • Manage all hard services related matter with vendor and landlord (UPS, FM200, BMS, CMS, HVAC maintenance, Annual Shutdown etc.)

Key Competencies

Able to multitask and resolve multiple requests simultaneously

  • Adequate interpersonal skills to manage diverse range of service providers and Client representatives
  • Good people skills and ability to interact with a wide range of client users and demands
  • PC literacy and proven ability to manage daily activities using various systems, including the internet and e-mail functions
  • Demonstrated experience with continuous improvement initiative
  • Good communicator, confident, friendly, engaging
  • Able to relate to different stakeholders of the organisation
  • “Customer first” mind set

Key Measurables

(KPIs)

  • Workplace Pride
  • Workplace Productivity
  • Employment Agreement
  • Compliance with the Service Level Agreement established between Jones Lang LaSalle and Client

Behavioural Competencies

LEADERSHIP

  • Work towards objectives unsupervised
  • Be willing to assist and mentor colleagues PERSONAL EFFECTIVENESS
  • Contributes via regular feedback, to the overall performance of the delivery team
  • Set targets for self to achieve maximum team performance DECISION MAKING
  • Be able to make difficult decisions and resolve problems or improve operations.
  • Actively search out opportunities to achieve best results and increase the service delivery provided by Jones Lang LaSalle/UBS AG RELATIONSHIP BUILDING
  • Promote open, constructive and collaborative relations with superiors, subordinates, peers and clients.
  • Gain respect from the team and clients. COMMUNICATION
  • Listens effectively and communicate through actions and example. Has good written and oral communication skills
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 37, Đường Tôn Đức Thắng, Phường Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty Tư vấn Bất động sản Toàn cầu Jones Lang Lasalle (JLL) là tập đoàn Mỹ hàng đầu chuyên cung cấp các dịch vụ quản lý và đầu tư bất động sản chuyên nghiệp. Kể từ tháng 3/2014, đơn vị này đã chính thức tiếp thị bằng chữ viết tắt “JLL”. JLL Group tự hào là một trong những công ty nằm trong top 500 Fortune với doanh thu hàng năm đạt 18 tỷ USD, hơn 300 văn phòng hoạt động tại hơn 80 quốc gia và 92.000 nhân viên trên toàn cầu (tính đến ngày 30/9/2020). JLL Việt Nam chuyên mua, xây dựng và đầu tư vào nhiều loại tài sản bao gồm bất động sản công nghiệp, thương mại, bán lẻ, nhà ở và khách sạn. Từ các công ty khởi nghiệp trong lĩnh vực công nghệ đến các công ty toàn cầu, khách hàng của JLL Việt Nam trải rộng các ngành công nghiệp bao gồm ngân hàng, năng lượng, y tế, luật, khoa học đời sống, sản xuất và công nghệ.


Review JLL Vietnam

4.2
19 review

Review Highlights

Cập nhật 14/02/2025

Ưu điểm

  • Môi trường làm việc năng động, đa văn hóa (103 reviews) 
  • Nhiều hoạt động gắn kết nhân viên, nhân sự nội bộ (88 reviews) 
  • Phúc lợi tốt, có cơ hội thăng tiến (71 reviews) 
  • Phù hợp với người ưu tiên công việc ổn định, ít cạnh tranh (65 reviews)  
  • Không phải tăng ca nhiều, dễ cân bằng giữa công việc và cuộc sống gia đình (138 reviews) 

Nhược điểm

  • Công việc lặp lại, có thể cảm thấy nhàm chán (241 reviews) 
  • Khó có cơ hội thăng tiến (130 reviews) 
  • Lương thưởng không quá cao so với mặt bằng chung của thị trường (183 reviews) 
  • Tổ chức hệ thống phức tạp, hệ thống và thủ tục rườm rà (122 reviews) 
  • Không có nhiều hoạt động team building (177 reviews) 

16/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Cân bằng giữa công việc và cuộc sống nhưng yêu cầu từ khách hàng có thể khá khắt khe. (GL)

13/05/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Quản lý tốt, môi trường làm việc lành mạnh nhưng tỷ lệ tăng lương hàng năm khá thấp. (GL)

06/03/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc chuyên nghiệp, có nhiều cơ hội học hỏi nhưng lương thấp hơn mặt bằng chung.(VN)

Những nghề phổ biến tại JLL Vietnam

Bạn làm việc tại JLL Vietnam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo JLL Vietnam

JLL Vietnam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo