Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Work as door communicator with customers (Warehousing/Transportation) to meet customer satisfaction related to trucking routine, pricing, warehouse and providing logistics solutions
- In charge of door communication between customer and operations team.
- Maintain and develop the close and effective relationship with customers (Warehousing/Transportation);
- Keep track of the effective lifespan of key account contracts to support superior for the discussion with customers for the extension or liquidation;
- Support in briefing the scope of service requirements with operations and related departments for costing/demand planning;
- Support on response documentation, management’s solution design, costing, and pricing to acquire new business;
- Participate in the presentation session about the quotation and proposal with customers;
- Take part in monthly Operations Performance Review meetings between customers and Operations
- Keep track of the issue log and follow up with both sides to ensure actions are taken on time
- Flexible co-operate with related departments to supply support services to customers such as warehousing, delivery, trucking, and other value-added services);
- Follow-up with all the complaints, and queries of customers effectively to secure all key accounts;
This position requires working at BOTH locations: Ho Chi Minh City and Thuan An,Binh Duong. We have transportation for pick-up in District 3 every. Please take note of this before applying.
- Bình Dương: Khu Phố Bình Hòa, Thuận An, Bình Dương (gần trạm thu phí cầu ông Bố)
- HCM: 40 Phạm Ngọc Thạch, Q.3
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Logistics, Supply Chain Management, or a related field.
- English listening, speaking, reading and writing. TOEIC > 700 IELTS > 6.0
- At least 3 experience years in Supply Chain Management, Logistic, Warehouse Management or related industry and 2 years experiences in manager position
- Excellent organizational and communication skills.
- Good at computer skill (Execel, Work)
This position requires working at BOTH locations: Ho Chi Minh City and Thuan An,Binh Duong. We have transportation for pick-up in District 3 every. Please take note of this before applying.
- Bình Dương: Khu Phố Bình Hòa, Thuận An, Bình Dương (gần trạm thu phí cầu ông Bố)
- HCM: 40 Phạm Ngọc Thạch, Q.3
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
KGL cung ứng dịch vụ đến khách hàng một cách liên tục thông qua vận tải bằng đường biển tới nhiều quốc gia trên thế giới. Chúng tôi có mạng lưới đại lý rộng khắp, những cam kết vận chuyển với các hãng tàu uy tín trên toàn cầu. Do đó, KGL tự tin cung cấp đến khách hàng các dịch vụ tiêu biểu như sau: Cung cấp gói dịch vụ gửi hàng hóa xuất/nhập khẩu từ Việt Nam đến khắp nơi trên thế giới và ngược lại.
KGL cung cấp dịch vụ vận chuyển hàng hóa bằng đường hàng không từ sân bay Tân Sơn Nhất, Nội Bài, Đà Nẵng, Phú Bài,.. đến hầu hết các sân bay trên toàn thế giới và ngược lại thông qua các hợp đồng đã ký kết với các đối tác đáng tin cậy trong ngành hàng không, từ các hãng hàng không lớn đến các sân bay quy mô trong nước cũng như quốc tế
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
Các dịch vụ liên quan đến thủ tục Hải quan mà KGL cung cấp đều khá hoàn thiện và đóng góp một phần thúc đẩy sự phát triển mạnh mẽ của các đối tác. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ Hải quan như sau: Khai báo Hải quan hàng hóa xuất/ nhập gồm hàng nguyên tàu, nguyên đai nguyên kiện, hàng lẻ, hàng rời với đa dạng các loại mặt hàng.