Mô tả công việc
JOB SUMMARY
Entry level management position that focuses on supporting the day-to-day activities in Housekeeping, Recreation/Health Club and Laundry, if applicable. Position works with employees to clean and maintain guestrooms and public space. Completes inspections and holds people accountable for corrective action. Position assists in ensuring guest and employee satisfaction while maintaining the operating budget.
CORE WORK ACTIVITIES
Managing Housekeeping Operations and Budgets
• Ensures knowledge and understanding of OSHA regulations are up to date.
• Oversees all lost and found procedures.
• Obtains list of rooms to be cleaned immediately and list of prospective check-outs or discharges to prepare work assignments.
• Inventories stock to ensure adequate supplies.
• Ensures guest room status is communicated to the Front Desk in a timely and efficient manner.
• Works effectively with the Engineering department on guest room maintenance needs.
• Understands and complies with loss prevention policies and procedures.
• Ensures all employees have proper supplies, equipment and uniforms.
• Assists in supervising an effective inspection program for all guestrooms and public space.
• Manages linen inventory and guest supplies and assists in the ordering of supplies as necessary.
• Supervises Housekeeping and all related areas in the absence of the Director of Services or Housekeeping Manager.
• Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals; continuously strives to improve service performance.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Handles guest problems and complaints seeking assistance from supervisor as necessary.
• Assists in the review of comment cards and guest satisfaction results with employees.
• Sets a positive example for guest relations.
Quyền lợi được hưởng
Competitive remuneration package
Opportunity to work at one of the biggest hotel groups in the world.
International and professional but friendly 5-star working environment.
Attractive program with Preferential Prices for Employees.
Food and Beverage discount at Hotel restaurant.
Social Insurance as per law
Accident 24/7 Insurance
Other benefits following Hotel policy & Vietnam labor law
Yêu cầu công việc
• High school diploma or GED; 1 year experience in the housekeeping or related professional area.
OR
• 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Kỹ thuật Golden Arrow Việt Nam chuyên về sản xuất giấy nhăn. Kể từ năm 2012, Golden Arrow đã tạo ra các giải pháp đóng gói bột giấy đúc để phục vụ nhóm khách hàng công nghệ cao, hàng đầu trong ngành của chúng tôi, bằng cách sử dụng các vật liệu sợi tự nhiên bền vững, có thể tái tạo như tre và bã mía, để tạo ra các sản phẩm bột giấy đúc. Golden Arrow tạo ra các cấu trúc phức tạp chất lượng cao hơn so với hỗn hợp bột giấy truyền thống. Hiện tại, chúng tôi luôn chú trọng đào tạo bồi dưỡng, bổ sung nguồn nhân lực có tay nghề, trình độ cao để tiếp cận kịp thời nền khoa học công nghệ hiện đại đang biến đổi nhanh chóng trên thế giới theo xu hướng phát triển chung của công ty.
Review Kỹ Thuật Golden Arrow
Nhân viên công ty rất zui zẻ, 10 điểm không có nhưng. (gg)
Các sếp vô cùng thân thiện, đồng nghiệp hoà đồng. Môi trường năng động và trẻ trung. (gg)