Việc làm Lập Phúc

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Lập Phúc
Senior Expert, Business Design
Lập Phúc
3 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
Mô tả Công việc
Job Purpose
The job holder is responsible for design and manage effectively sales consulting models / processes on single channel/ Omni to meet the maximum needs of customers and optimize banking performance according to selected CVP by following activities:
- Build a Omni sales strategy (selling model)
- Design /improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals
- Manage and governance effectively and identify problems while implementing designed / improved models / processes
Key Accountabilities (1)
Build a Omni sales strategy (selling model):
- Well understand Omni sales channel and be able to apply in designing, setting up, implementation, and managing business models / processes.
Key Accountabilities (2)
Design / improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals :
1. Design / improve selling consulting models/processes:
- Design / improve selling consulting models/processes for each customer segment / sub-segment aligning with banking business strategies and goals
- Design process of receiving and managing customer leave
- Design selling process in Omni channel/ single channel to get Business targets.
- Design selling process for sales team in each segmentation according to approved selling and service model.
- Make proposals to relevant departments to synchronize the adjustment of sales model / process with supportive tools / policies, etc.. (such as business programs, GCM feature development, reporting system, KPIs policy setting, etc..) to ensure operation, and performance tracking.
2. Governing effectively and identify problems while implementing designed / improved models / processes (before handover to BAU)
- Manage effectively input and output indicators of selling consulting models / processes
- Collaborate with stakeholders (Sales Efficiency Management and Business Productivity, Regional Business Development, etc..) identify problems arising from data (reported data; observation, customer interviewing, sales force, etc..) for in time and effective solutions
- Coordinate with stakeholders for effective communication, implement directions, support to respond to questions related to model / process designs.
3. Coordinate with DO in developing digital channels for individual customers, offer requests and relevant information for the DO to develop and implement digital channel effectively.
- Set development requirements for the DO to ensure a seamless customer experience at all bank interaction points.
- Coordinate with the DO to increase awareness of customers, channels, units, and consulting forces on the developed features in digital channel
Key Accountabilities (3)
Resource management and development
- Maintain working rhythm through applying Agile work culture, Coporate culture:
- Ensure consistent understanding and application of organizational cultural values, behavioral standards
Perform other tasks assigned by the Director, Business Design, Senior Director Business DevelopmentYêu Cầu Công Việc
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications:
- B.A on Economics/ Finance/ Banking/ Marketing/ BA.
- Foreign language (English): At least TOEIC 650 or similarity 'Domain expertise:
- Minimum 10 years of experience in Banking and Finance.
- Priority for experience on designing customer experience/ process/ model desinging.
- Get experience applying agile working culture"Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Thành lập vào năm 1993 với diện tích 10,000m2 ở quận 7, TP Hồ Chí Minh, công ty TNHH Lập Phúc luôn nỗ lực cung cấp cho khách hàng những giải pháp đáng tin cậy, hiệu quả, và tân tiến nhất trong ngành công nghiệp nhựa. Các cam kết của công ty đối với khách hàng là:
Xây dựng công ty vì khách hàng
Cung cấp giải pháp toàn diện về phát triển sản phẩm nhựa mới
Luôn không ngừng vươn lên và phát triển

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 1993

Mission

  • Với niềm tự hào về công nghệ tiên tiến, đội ngũ nhân viên tận tâm từ sản xuất đến quản lý sẽ cung cấp cho bạn giao hàng hợp lý và chất lượng nhất cho sản phẩm của bạn.
  • Chúng tôi cũng sẽ cung cấp mức giá hợp lý nhất để đảm bảo lợi nhuận cho tất cả nhân viên, bao gồm cả khách hàng và công ty, thông qua nghiên cứu và phát triển liên tục để cải tiến sản phẩm và quy trình sản xuất.

Những nghề phổ biến tại Lập Phúc

Bạn làm việc tại Lập Phúc? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lập Phúc

Lập Phúc

Click để đánh giá