Việc làm Liên Thái Bình (Pan Services Hà Nội)

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Liên Thái Bình (Pan Services Hà Nội)
Warehouse Assistant Manager (Tan Binh IP, HCMC)
Liên Thái Bình (Pan Services Hà Nội)
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Purpose of the position
Acting as a Warehouse Manager as per assignment
Support Senior Manager to manage warehousing as per assignment
Main Duties & Responsibilities
Manage the warehouse team to complete the daily physical operation timely and efficiently.
Daily warehouse management including staff, machinery and warehouse facilities etc.
Ensure all Safety, Security, QHSE, sigma requirements in site are complied.
Close communication with customer service team, customers and related departments to achieve the maximum customer satisfaction and consistent team environment.
Comply with labor codes and requirements of government laws, company, and customers.
Work and carry out stock check process to ensure the inventory accuracy.
Workload planning and productivity improvement, team & skill development
Proactively provide solutions to meet customer demands and provide quotations based on calculation.
Meet the KPI target and provide ideas for Continuous Improvement of layout, process, systems, and innovation.
Ensure profitability target of the site. And implement cost control.
Quality Management implementation & assurance
Ensure the accuracy of daily operation/WHS security and safety;
Training warehouse team according to SOP, monitoring performance and progress.
Fulfill reporting, document requirements as required by management and customers.
Ensure system utilization & development for both WMS and TMS as well as automation - if any
Other tasks assigned if any.
Communications
Maintain/coordinate with all related stakeholders.
Internal - products, warehouse staff, business units,
External - Existing customers, potential customers.
Acting as a Warehouse Manager as per assignment
Support Senior Manager to manage warehousing as per assignment
Manage the warehouse team to complete the daily physical operation timely and efficiently.
Daily warehouse management including staff, machinery and warehouse facilities etc.
Ensure all Safety, Security, QHSE, sigma requirements in site are complied.
Close communication with customer service team, customers and related departments to achieve the maximum customer satisfaction and consistent team environment.
Comply with labor codes and requirements of government laws, company, and customers.
Work and carry out stock check process to ensure the inventory accuracy.
Workload planning and productivity improvement, team & skill development
Proactively provide solutions to meet customer demands and provide quotations based on calculation.
Meet the KPI target and provide ideas for Continuous Improvement of layout, process, systems, and innovation.
Ensure profitability target of the site. And implement cost control.
Quality Management implementation & assurance
Ensure the accuracy of daily operation/WHS security and safety;
Training warehouse team according to SOP, monitoring performance and progress.
Fulfill reporting, document requirements as required by management and customers.
Ensure system utilization & development for both WMS and TMS as well as automation - if any
Other tasks assigned if any.
Maintain/coordinate with all related stakeholders.
Internal - products, warehouse staff, business units,
External - Existing customers, potential customers.Yêu Cầu Công Việc
Experience and Qualifications
University Degree
Proficient in English
Excellent MS Office skills and knowledge in WMS system
Logistics and warehouse management for at least 5 years
Substantial knowledge on operations and people management experience from a big multinational company preferably
Required Skills
Good customer oriented with excellent service etiquette.
Good analytical skills and be solution provider.
Effective skills in using resources to achieve goals and objectives within timeline.
Proactive attitude in solving issuesChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Liên Thái Bình (Pan Services Hà Nội)
Liên Thái Bình (Pan Services Hà Nội) Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng Lửng, Tòa nhà Văn phòng K3B, Ngõ 6A, Phố Thành Công, P. Thành Công, Q. Ba Đình, TP. Hà Nội

Pan Services Hanoi là thành viên của tập đoàn NIHON HOUSING (Nhật bản) - một Công ty chuyên nghiệp hàng đầu tại Việt Nam chuyên cung cấp dịch vụ vệ sinh công nghiệp - bảo trì bất động sản và các dịch vụ hỗ trợ khác cho các Tòa nhà, Văn phòng, Công sở, Bệnh viện, Siêu thị, Nhà máy, Khu đô thị .v.v.

Pan Services hường xuyên có nhu cầu tuyển dụng các vị trí quản lý khác nhau, tất cả các nhân viên đều được đảm bảo đầy đủ các phúc lợi xã hội theo qui định nhà nước: BHYT, BHXH, BHTN vv ... và ngoài ra còn được hưởng các chế độ ưu đãi khác theo qui định của công ty: chăm sóc sức khỏe, sinh hoạt cộng đồng, nghỉ mát ... Và trên tất cả là các bạn sẽ được làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, hiện đại, năng động và thân thiện, cơ hội thăng tiến cao.

Những nghề phổ biến tại Liên Thái Bình (Pan Services Hà Nội)

Bạn làm việc tại Liên Thái Bình (Pan Services Hà Nội)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Liên Thái Bình (Pan Services Hà Nội)

Liên Thái Bình (Pan Services Hà Nội)

Click để đánh giá