About the role:
➢ Listen call recording/ real time agent consult to consumer.
➢ Quality scoring agent calls.
➢ Detect and record non-compliance found.
➢ Proposed report and training plan for agents.
➢ Coordinate with Trainer and Teamlead to coach and train agents.
➢ Propose solution to improve call quality and sales efficiency.
➢ Other tasks assiged by OM.
Requirements:
➢ At least 6 months experience in QA/QC possition.
➢ Knowledge and experience in telesales.
➢ Have sense to detect and regcognize non-compiance behavior.
➢ Experienced in training and coaching is a plus.
➢ Skilled in analyzing records to provide problems and solutions.
➢ Ability to communicate and inspire employees.
Benefits:
➢ Competitive income according to ability 13th month salary; Quarterly and annual KPI rewards
➢ The company has foreign investment capital.
➢ Not a family company.
➢ Professional, dynamic working environment, free parking
➢ Consider salary increase in June every year Pay social insurance, health insurance and enjoy full benefits according to labor law Participate in annual team building and Year End Party.
➢ Participate in internal activities: Monthly birthday party, Christmas party. Birthday and holiday gifts for Employees and Families (March 8, June 1, October 20, Mid-Autumn Festival, etc.,,,)
CÔNG TY TNHH LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI (VIỆT NAM) có trụ sở tại C-6, Khu Công Nghiệp Thăng Long, Đông Anh, Hà Nội, là công ty 100% vốn của Nhật Bản thành lập từ năm 2001, hiện thuộc tập đoàn Sumitomo Electric Industries, chuyên sản xuất và kinh doanh Bảng vi mạch dẻo và các linh kiện điện tử có liên quan khác.
SEEV bắt đầu đi vào hoạt động từ ngày 01/10/2012, có vốn đầu tư là 60 triệu đô la Mỹ. Quy mô nhà máy vào khoảng 42,000 m2 với gần 4000 công nhân viên.
Mục tiêu của SEEV nói riêng và toàn bộ tập đoàn Sumitomo Electric Industries nói chung là trở thành một công ty xuất sắc tuyệt vời (Glorious Excellent Company).