Việc làm LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI

Cập nhật 29/03/2024 00:00
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI (VIỆT NAM)
PMO Seller Service Planning - Operations, Shopee
LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI
29 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 16/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About The Team

The Seller Operation Solutions (SOS) team focuses on various topics, with one goal in mind: To make the selling journey of sellers on Shopee to be as smooth and as positive as possible. To achieve this, the Seller Services team engages in providing and assisting sellers in using current Shopee operation services. These services help to optimize and improve seller fulfillment rate and operation issues, coordinate with the internal Shopee team to enhance special support for sellers, or even provide solutions that many sellers are struggling to meet. All for the sake of ensuring customer satisfaction of both sellers and buyers on Shopee be the ultimate shopping experience!

Job Description

  • Collaborate closely with cross-functional teams (Ops KAMs, Commercial Team, Seller Communication) to understand seller’s operational challenges and develop performance improvement projects for sellers.
  • Development of various operation-related services and supports that meet sellers' needs.
  • Enhancement of current products and features offered by Shopee for sellers;
  • Manage overall plan and daily performance of projects to meet KPIs.
  • Work on project management tasks including
  • Collect, review analyze data to identify gaps and opportunities;
  • Develop project plans, schedules, and dependencies;
  • Coordinate implementation, and drive actions across different teams;
  • Track project results and outline initiatives to allocate resources effectively;
  • Present the project outcomes;
  • Coordinate with other teams to assist in delivering project results.
  • Assisting team leader in other tasks assigned.

Requirements

  • Bachelor's degree in a relevant field (e.g., Business Administration, Project Management).
  • Preferred at least 2 years of work experience in project management, process improvement, or business development.
  • Experience in the e-commerce industry is a plus.
  • Good execution skills.
  • Outcome-oriented, plan clear and systematic approaches, processes, and timelines, resourceful in getting the job done.
  • Strong numerical and data analysis background for sizing impact/ problem for sizing impact/ problem.
  • Familiar with dashboard design, data analysis, and visualization tools (Excel, Google Sheets, Power BI, etc.).
  • Able to produce periodic reports with highlighted insights.
  • Excellent written and verbal communication skills in both Vietnamese and English.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI (VIỆT NAM)
LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô C-6, Khu công nghiệp Thăng Long, Xã Võng La, Huyện Đông Anh, Hà Nội

CÔNG TY TNHH LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI (VIỆT NAM) có trụ sở tại C-6, Khu Công Nghiệp Thăng Long, Đông Anh, Hà Nội, là công ty 100% vốn của Nhật Bản thành lập từ năm 2001, hiện thuộc tập đoàn Sumitomo Electric Industries, chuyên sản xuất và kinh doanh Bảng vi mạch dẻo và các linh kiện điện tử có liên quan khác.
SEEV bắt đầu đi vào hoạt động từ ngày 01/10/2012, có vốn đầu tư là 60 triệu đô la Mỹ. Quy mô nhà máy vào khoảng 42,000 m2 với gần 4000 công nhân viên.
Mục tiêu của SEEV nói riêng và toàn bộ tập đoàn Sumitomo Electric Industries nói chung là trở thành một công ty xuất sắc tuyệt vời (Glorious Excellent Company).

Bạn làm việc tại LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI

LINH KIỆN ĐIỆN TỬ SEI

Click để đánh giá