Việc làm LMS Technologies Việt Nam

Cập nhật 31/03/2024 20:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH LMS Technologies Việt Nam
Office Admin (6-Month Contract – Level Fresher)
LMS Technologies Việt Nam
8 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Trên 1000 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

The role of an Office Admin is to manage Niteco offices in the best way, provide logistics and administrative service to employees and also contribute to build up company culture.
The
Office Admin
will be responsible for, but not limited to:
Office management:

Deal with suppliers to ensure office equipment is in good condition and request maintenance whenever necessary
Answer and direct phone calls, take messages, coordinate feedback in professional manner
Deal with landlord regarding tenant contract to ensure work environment are safe and healthy
Offer warm greetings and assistance to candidates and visitors

Employee service:

Manage storage, purchase stationery, food and beverage, daily fill in fridge for employees.
Prepare stuffs for new comers: entrance card, key card, parking card, work stations, etc. Manage floor plan for seats allocation
Assist Company leadership in some administrative ad- hoc tasks where applicable
Prepare the purchase report, claim the payment for taxi charge, telephone/ mobile phone charge, parking fee
Do the filing and/or deliver correspondence to related people
Support employees with procedure to claim Aon Health care insurance and follow up
Be the main contact for arranging hotels and tickets for employee and expatriate inside and outside Vietnam wherever necessary

Company culture contribution:

Be one of the main organizers for events/parties including monthly Birthday celebration, monthly Working anniversary celebration, sport and culture activities, annual anniversary, Company trip, etc. Organization tasks includes: planning and finalizing agenda, making slideshows/video clips, arranging snacks for attendees, leading the events, etc.
Send congratulation emails to employees, on behalf of the company, on the occasion of marriage or baby birth, etc.
Participate in other Employer Branding activities.

Yêu cầu công việc

Excellent English proficiency in both communication and comprehension
The ability to work under pressure and to tight deadlines
Excellent interpersonal skills and high sense of working with human issues
Proficiency in Microsoft Office package, especially Excel, Word, Outlook, PowerPoint. Knowledge of slideshow/video maker applications is a plus
Accountable and careful, knows how to exercise diplomacy and confidentiality
Willing to work non- standard hours as needed.
The ability to work in a structured and organized way
The ability to work well in a team, and take directions and work independently when needed
Bachelor degree
The ability to work on multiple tasks at any one time while maintaining high quality standards
Great attention to details

Quyền lợi

Professional, flexible & dynamic working environment with colleagues of different nationalities that is open- minded, creative, supportive, friendly, and encouraging.
Bright working space with modern facilities including the newest software
Summer vacation at 5- star resort
Employees and families are engaged and taken care of by the company via Trade Union activities.
A clear career path with proper training courses, workshops, fully sponsored certificate exams
NICEF- our own Charity program where our employees raise funds and help people with difficulties in Vietnam.
Extensive AON health insurance (during labor contract) and accident insurance (during probation) in addition to the state- mandated health insurance
Opportunities to join global technical conferences.
Attractive salary with bi- yearly review, 13th- month bonus, performance bonus, public holiday bonuses, birthday gift, employee service awards up to $1,000
Sports & cultural activities all year around to strengthen both your physical & mental health.
Regular communication from Management on the company’s strategy, development plan, and new opportunities for employees

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-17 22:20:02

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH LMS Technologies Việt Nam
LMS Technologies Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6, Phòng 6.7C, Etown 2, 364 Cộng Hòa, P. 13, Q. Tân Bình

LMS Group được thành lập vào ngày 4 tháng 7 năm 1995 và hiện có các công ty thành viên tại 5 quốc gia ASEAN: Singapore, Malaysia, Thái Lan, Việt Nam và Indonesia.

Sứ mệnh của chúng tôi là trở thành nhà phân phối hàng đầu các thiết bị khoa học cho ngành khoa học vật liệu. Một trong những triết lý quan trọng của chúng tôi là đại diện cho các thương hiệu độc quyền, những người dẫn đầu thị trường trên toàn thế giới. Vì vậy, chúng tôi phân phối các sản phẩm có uy tín cả về chất lượng và dịch vụ hỗ trợ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1995

Mission

Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành

Bạn làm việc tại LMS Technologies Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo LMS Technologies Việt Nam

LMS Technologies Việt Nam

Click để đánh giá