Mô tả công việc
Key Responsibilities
· Develop and execute marketing plans for brand awareness and growth.
· Manage & create social media content and advertising on platforms like Facebook, Instagram, and TikTok.
· Coordinate with photographer/videographer freelancer.
· Coordinate promotions, events, and loyalty programs.
· Cultivate partnerships with agencies, freelancers, and other collaborators.
· Implement customer relationship strategies to enhance loyalty.
· Analyze marketing performance metrics and adjust strategies as needed.
Yêu cầu công việc
Qualifications
· Bachelor’s degree in marketing or related field.
· Speaks & writes both in English & Vietnamese.
· Some experience in marketing appealing to the young generation (20-35years).
· Strong understanding of social media and digital marketing.
· Good communication and organizational skills.
· Creative thinker with a strategic mindset.
Quyền lợi được hưởng
WORKING CONDITIONS & BENEFITS
Salary: negotiate depending on experience.
We also provide:
· Career advancement opportunities within the company
· Compulsory insurance (Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance)
· Meal & Parking allowance
· Annual bonus based on time and salary
· Employees after signing the labor contract will get a discount in any outlets of Marcel Group.
Nhà hàng Marcel là một công ty thuộc sở hữu của Pháp điều hành nhà hàng và quán bar tại Việt Nam, bao gồm hai thương hiệu chính là Marcel Gourmet Burger và Café Marcel.
Chúng tôi tuân theo một triết lý đơn giản: mang yếu tố sành ăn trong mọi khía cạnh của tất cả các khái niệm của chúng tôi.
Chúng tôi làm việc một cách bình thường nhưng chuyên nghiệp. Chúng tôi gần gũi với các nhóm của mình và cố gắng hết sức để đưa ra quan điểm nghề nghiệp và đào tạo phù hợp.
Chúng tôi đang phát triển nhanh chóng và có ý định mở nhiều địa điểm xung quanh các thành phố khác nhau.v