Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Vendor Management:
- Identify and evaluate potential suppliers, negotiate contracts, and establish long-term relationships to ensure a stable and reliable supply chain.
- Conduct regular assessments of supplier performance and address any issues that may arise.
Cost Negotiation and Budget Management:
- Negotiate favorable terms and conditions with suppliers to achieve cost savings without compromising quality.
- Collaborate with internal stakeholders to develop and manage procurement budgets..
Quality Assurance:
- Collaborate with quality control teams to establish and maintain quality standards for purchased materials.
- Ensure that suppliers adhere to agreed-upon quality specifications.
Supply Chain Optimization:
- Work closely with the logistics and production teams to optimize inventory levels and minimize lead times.
- Identify opportunities for process improvements within the procurement function.
Market Research:
- Stay informed about market trends, pricing, and availability of materials relevant to the plastic filler masterbatch industry.
- Provide insights and recommendations to support strategic decision-making.
Benefit:
- Basic salary: 15,000,000 -25,000,000 + KPIs bonus
- Holiday bonus, Tet, 13th month salary,...
- Participate in social insurance, health insurance and other benefits according to company regulations
- Extracurricular activities, annual vacation travel
- Professional working environment,
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's degree in Business, Supply Chain Management, or a related field.
- 3 years of experience in the field of purchasing raw materials for factories
- 1 year of experience in the field of plastic purchasing is an advantage
- Strong negotiation and communication skills.
- Familiarity with international trade regulations and import-export processes.
- English listening, speaking, reading and writing. TOEIC > 650/ IELTS > 6.5 Or Chinese HSK 5
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: 27 - 45
- Thời gian làm việc: Monday to Saturday morning
- Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
Công ty TNHH Máy tính và Viễn thông An Khang thành lập ngày 20 tháng 04 năm 2009 . Địa chỉ: Số 25 Phố Yên Lãng, Trung Liệt, quận Đống Đa, thành phố Hà Nội, Việt Nam Được thành lập trong bối cảnh nền kinh tế chung gặp nhiều khó khăn và đầy biến động (2009-2011), song với bề dày kinh nghiệm gần 10 năm hoạt động trong ngành CNTT của ban lãnh đạo và những nỗ lực không biết mệt mỏi của cán bộ, nhân viên (95% CBNV tốt nghiệp chính quy CĐ & ĐH) Công ty An Khang đã dần khẳng định được vị trí của mình trên thị trường và trong lòng khách hàng. Với phương châm không chỉ bán được hàng mà phải tư vấn bán được tối đa lại lợi ích phù hợp của hàng hóa cho Khách hàng. Đối với cán bộ, nhân viên trong công ty luôn tâm niệm rằng Khách hàng mới chính là người trả lương cho mình. Vì vậy chúng tôi luôn đặt quyền lợi khách hàng lên hàng đầu, nỗ lực đem đến sự hài lòng cho Khách hàng bằng sự chuyên nghiệp, thái độ phục vụ tận tình, cung cấp sản phẩm mới - chính hãng; Giá thành tốt nhất trên thị trường, đặc biệt chế độ dịch vụ sau bán hàng uy tín và có những cam kết cụ thể. - Đổi ngay Laptop mới trong thời gian 15 ngày kể từ ngày mua nếu sản phẩm bị lỗi phần cứng (Không áp dụng cho các sản phẩm Máy tính bảng, điện thoại di động) - Đổi ngay linh kiện máy tính mới trong thời gian 30 ngày kể từ ngày mua nếu sản phẩm bị lỗi phần cứng. - Cài đặt phần mềm miễn phí trọn đời sản phẩm. AN KHANG - Chi tiết xin liên hệ: Công ty TNHH Máy tính và Viễn thông An Khang Địa chỉ: Số 25 Phố Yên Lãng, quận Đống Đa, thành phố Hà Nội