Mô tả công việc
Key responsibilities (50%):
• Purchase equipment's production machines, raw materials, packaging, cullet, production supporting goods, consumable, spare part, transportation, import/export, warehouse, Indirect services, Capex, and other technical services consistent with the correct quality, best obtainable price, and on-time delivery, included to search the new contractors on given supporting to related Department
• Develops sufficient and reliable sources for all present and future needs and eliminate sole source procurement which will cause the company to be totally dependent upon any once supplier/vendor (report)
• Search for new materials, design, and processes which could benefit the company and to relay new information to the appropriate department for consideration
• Work with all departments and support their needs as required (daily)
• Maintain satisfactory and mutually beneficial relationship with supplier by conducting business in an ethical and fair manner to create and preserve a favourable company image (daily)
• Evaluate supplier performance through audit & KPI, and recommend potential supplier rating in accordance with Purchasing Quality System procedure (yearly reports)
• Implement and complies with Company's Purchasing Quality System Procedure (daily)
• Co-operate with functional team to plan for annual capital & expense budget that is align with business plan. Control capital purchase expenditures to assure adherence of approved budget. Analyse and evaluate purchasing spending & market trends to identify new sourcing initiatives and cost saving opportunities
Key responsibilities (50%):
• Ensure having alternatives source at least 2 suppliers in category. Monthly review supplier portfolio to make sure we can gain cost saving target, having contingency plan.
• Other duties as instructed by management.
Yêu cầu công việc
• At least 3 years in a managerial role in manufacturing or supply chain operations in multinational companies
• Deep understanding of integrated logistic philosophies and requirements
• Has experience in ERP/SAP system and cost control
• Has experience in Indirect service, Capex, Construction, transportation, import/export, spar pare & consumable, warehouse is an advantage
• Familiarity with glass manufacturing process is an advantage
Quyền lợi được hưởng
Công ty trang bị thẻ bảo hiểm sức khỏe cho nhân viên
Đào tạo
Công ty tổ chức các khóa training kỹ năng
Máy tính xách tay
Công ty trang bị laptop
Xem thêm
Công ty TNHH Máy tính và Viễn thông An Khang thành lập ngày 20 tháng 04 năm 2009 . Địa chỉ: Số 25 Phố Yên Lãng, Trung Liệt, quận Đống Đa, thành phố Hà Nội, Việt Nam Được thành lập trong bối cảnh nền kinh tế chung gặp nhiều khó khăn và đầy biến động (2009-2011), song với bề dày kinh nghiệm gần 10 năm hoạt động trong ngành CNTT của ban lãnh đạo và những nỗ lực không biết mệt mỏi của cán bộ, nhân viên (95% CBNV tốt nghiệp chính quy CĐ & ĐH) Công ty An Khang đã dần khẳng định được vị trí của mình trên thị trường và trong lòng khách hàng. Với phương châm không chỉ bán được hàng mà phải tư vấn bán được tối đa lại lợi ích phù hợp của hàng hóa cho Khách hàng. Đối với cán bộ, nhân viên trong công ty luôn tâm niệm rằng Khách hàng mới chính là người trả lương cho mình. Vì vậy chúng tôi luôn đặt quyền lợi khách hàng lên hàng đầu, nỗ lực đem đến sự hài lòng cho Khách hàng bằng sự chuyên nghiệp, thái độ phục vụ tận tình, cung cấp sản phẩm mới - chính hãng; Giá thành tốt nhất trên thị trường, đặc biệt chế độ dịch vụ sau bán hàng uy tín và có những cam kết cụ thể. - Đổi ngay Laptop mới trong thời gian 15 ngày kể từ ngày mua nếu sản phẩm bị lỗi phần cứng (Không áp dụng cho các sản phẩm Máy tính bảng, điện thoại di động) - Đổi ngay linh kiện máy tính mới trong thời gian 30 ngày kể từ ngày mua nếu sản phẩm bị lỗi phần cứng. - Cài đặt phần mềm miễn phí trọn đời sản phẩm. AN KHANG - Chi tiết xin liên hệ: Công ty TNHH Máy tính và Viễn thông An Khang Địa chỉ: Số 25 Phố Yên Lãng, quận Đống Đa, thành phố Hà Nội