Mô tả công việc
- Manage the day-to-day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
- Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
- Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
- Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
- Conduct regular one-on-ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
- Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
- Participate in cross-functional meetings to review information received from operational support functions - Training, HR, Quality, WFM, IT - and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
- Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
- Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
- Attending to ad-hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Yêu cầu công việc
- Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
- Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
- Proficiency in English communication is an advantage.
- Experience in E-Commerce, Retail is preferred.
- Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
- Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
- In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Quyền lợi được hưởng
- Sign-on Bonus (one month gross salary).
- Competitive salary (negotiable) with annual raises and promotion opportunities.
- Biannual performance bonuses and a 13th-month salary.
- Full insurance per Vietnamese Labor Law + additional 24/7 health and accident insurance.
- Employee engagement activities, Holiday bonuses, and gifts.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Công Ty TNHH Miền Nhiệt Đới được thành lập năm 2005 với bề dày kinh nghiệm gần 15 năm trong lĩnh vực chống thấm, hóa chất, xử lý môi trường.
Với đội ngũ cố vấn khoa học, kỹ sư, công nhân nhiều năm trong nghề công ty đã thực hiện nhiều công trình lớn khẳng định được năng lực như: Chống thấm tầng hầm Tòa nhà Vinhomes Sài Gòn, Tòa Nhà Viện Dầu Khí Việt Nam, Tòa Nhà Viettel TP. Hồ Chí Minh… cùng nhiều biện pháp thi công hiện đại, phù hợp với môi trường xây dựng Việt Nam
Qua thực tế các công trình đã thi công chúng tôi có thể đảm bảo công trình thi công chống thấm có tuổi thọ lên đến hàng chục năm với chi phí thấp nhất
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi theo quy định: BHXH, BHYT, BHTN
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Thể thao
Lịch sử thành lập
-
Được thành lập năm 2005 với bề dày kinh nghiệm gần 15 năm trong lĩnh vực chống thấm, hóa chất, xử lý môi trường.
Mission
Với phương châm: UY TÍN là hàng đầu. Chúng tôi xin cam kết đem lại giải pháp chống thấm toàn diện cho công trình nhằm mục đích tiết kiệm, hiệu quả, vững bền.