Việc làm PHÚC ĐẠI TÍN

Cập nhật 24/08/2024 20:55
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN THƯƠNG MẠI PHÚC ĐẠI TÍN
Warehouse Assistant Manager (Tan Binh IP, HCMC)
PHÚC ĐẠI TÍN
2 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Mô tả Công việc
Purpose of the position
Acting as a Warehouse Manager as per assignment
Support Senior Manager to manage warehousing as per assignment
Main Duties & Responsibilities
Manage the warehouse team to complete the daily physical operation timely and efficiently.
Daily warehouse management including staff, machinery and warehouse facilities etc.
Ensure all Safety, Security, QHSE, sigma requirements in site are complied.
Close communication with customer service team, customers and related departments to achieve the maximum customer satisfaction and consistent team environment.
Comply with labor codes and requirements of government laws, company, and customers.
Work and carry out stock check process to ensure the inventory accuracy.
Workload planning and productivity improvement, team & skill development
Proactively provide solutions to meet customer demands and provide quotations based on calculation.
Meet the KPI target and provide ideas for Continuous Improvement of layout, process, systems, and innovation.
Ensure profitability target of the site. And implement cost control.
Quality Management implementation & assurance
Ensure the accuracy of daily operation/WHS security and safety;
Training warehouse team according to SOP, monitoring performance and progress.
Fulfill reporting, document requirements as required by management and customers.
Ensure system utilization & development for both WMS and TMS as well as automation - if any
Other tasks assigned if any.
Communications
Maintain/coordinate with all related stakeholders.
Internal - products, warehouse staff, business units,
External - Existing customers, potential customers.
Acting as a Warehouse Manager as per assignment
Support Senior Manager to manage warehousing as per assignment
Manage the warehouse team to complete the daily physical operation timely and efficiently.
Daily warehouse management including staff, machinery and warehouse facilities etc.
Ensure all Safety, Security, QHSE, sigma requirements in site are complied.
Close communication with customer service team, customers and related departments to achieve the maximum customer satisfaction and consistent team environment.
Comply with labor codes and requirements of government laws, company, and customers.
Work and carry out stock check process to ensure the inventory accuracy.
Workload planning and productivity improvement, team & skill development
Proactively provide solutions to meet customer demands and provide quotations based on calculation.
Meet the KPI target and provide ideas for Continuous Improvement of layout, process, systems, and innovation.
Ensure profitability target of the site. And implement cost control.
Quality Management implementation & assurance
Ensure the accuracy of daily operation/WHS security and safety;
Training warehouse team according to SOP, monitoring performance and progress.
Fulfill reporting, document requirements as required by management and customers.
Ensure system utilization & development for both WMS and TMS as well as automation - if any
Other tasks assigned if any.
Maintain/coordinate with all related stakeholders.
Internal - products, warehouse staff, business units,
External - Existing customers, potential customers.Yêu Cầu Công Việc
Experience and Qualifications
University Degree
Proficient in English
Excellent MS Office skills and knowledge in WMS system
Logistics and warehouse management for at least 5 years
Substantial knowledge on operations and people management experience from a big multinational company preferably
Required Skills
Good customer oriented with excellent service etiquette.
Good analytical skills and be solution provider.
Effective skills in using resources to achieve goals and objectives within timeline.
Proactive attitude in solving issuesChế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN THƯƠNG MẠI PHÚC ĐẠI TÍN
PHÚC ĐẠI TÍN Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
54A Lương Minh Nguyệt, Phường Tân Thới Hòa, Quận Tân Phú

Với hơn 15 năm hoạt động trong lĩnh vực cung cấp linh kiện và phụ kiện cho các công trình chuyên dụng và dân dụng, CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN THƯƠNG MẠI PHÚC ĐẠI TÍN có 2 thương hiệu là Hammered và Yoma tự hào mang đến những sản phẩm chất lượng nhất, phù hợp với thị trường Việt Nam bao gồm:

- Phụ kiện ngành Mộc

- Khóa và phụ kiện cửa

- Phụ kiện ngành Nhôm

- Phụ kiện ngành Kính

- Phụ kiện phòng tắm

- Phụ kiện Bếp và Tủ quần áo

Chúng tôi đánh giá sự thành công dựa trên cơ sở thành công của khách hàng, của nhân viên và các đối tác liên quan. Công ty chú trọng việc phát triển đào tạo nhân viên, tạo môi trường làm việc chuyên nghiệp, thân thiện, năng động cho nhân viên vì con người với năng lực cao, sẽ tạo lợi thế cạnh tranh và thành công vượt trội cho tổ chức. Khi gia nhập cùng Phúc Đại Tín, bạn sẽ có các cơ hội phát triển cũng như được hưởng các chế độ lương, thưởng, chính sách phúc lợi phù hợp với năng lực.

Những nghề phổ biến tại PHÚC ĐẠI TÍN

Bạn làm việc tại PHÚC ĐẠI TÍN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo PHÚC ĐẠI TÍN

PHÚC ĐẠI TÍN

Click để đánh giá