Siêu thị Aeon Citimart

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Bán hàng/ Kinh doanh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Siêu thị Aeon Citimart

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Tài chính - Kế toán
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Vận tải
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Nghiên cứu và Khoa học
Giáo dục
Ngân hàng

Việc làm Siêu thị Aeon Citimart

Cập nhật 02/06/2025 11:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MTV Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)
Trưởng nhóm Giao nhận hàng
Siêu thị Aeon Citimart
672 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 13 - 20 triệu
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 31/10/2023
Hạn nộp hồ sơ: 01/12/2023
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1.Merchandising Management (30%):

- Assure smoothly operation of receiving and delivering goods process

- Assure the control role of MMD be appropriate implemented according to exchange, return, transfer of goods and internal consumption process

- Maintain receiving, warehousing, and distribution operations by initiating, and enforcing, program, operational, procedures.

- Control the delivery process for customers regarding to COD, CDO, SOP transaction.

- Supervise performance of Sagawa delivery service and security service ar MMD area. Timely alert to Admin store to improve if poor performance occur.

Merchandise receiving:

- Train and supervise to make sure MMD staff well understand and comply with Aeon's checking and receiving standard and rule subordinates follow accordingly.

- Ensure accurate receiving of inventory and supplies against purchase orders.

- Cooperate and control smoothly the delivery from RDC

- Merchandise return and transfer: Supervise the return of slow-moving merchandise to suppliers and the transfer/exchange of merchandise among department.

- Cooperate with MD, SM and QC in solving any issue relating to merchandise or suppliers's complaint according to internal settlement process

2.Stoktake Management (30%):

- Make plan, arrange manpower, ask for manpower, support from other department to prepare for bi-annual stocktake (Store) and Monthly Stocktake (Perishable, Foodline 2) to control inventory levels.

- Monitor monthly and annually stock take activities to ensure accuracy and effectivencess

- Keep stock control systems up to date and ensure inventory accuracy.

- Direct movement if inventory from receiving to storage and work areas

- Analyze stock take report and reconcile with data storage system in cooperation with other department

3. Safety and 5S rules (20%):

- Ensure merchandise and receiving area is free of dust, well arrange, tidy, neat and in proper area.

- Maintain daily 5S at working area.

- Maintain standards of health and safety, hygiene and security in the work enviroment.

4. Duties & Rules-Regulations (20%):

- Support and handle store-side issues quickly and efficiency

- Human resources management: make the periodic report and working schedule for employees

- Follow all working procedures, the company's policies, rules and regulations.

- Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the rules and regulations.

- Make regular reports and statistics on a daily, weekly and monthly basis.

- Support other departments as necessary.

- Others tasks or reponsibilities as assigned by Store Manager.

- Opening & closing store, balancing safe room.

Yêu Cầu Công Việc

  • College degree at least
  • A minimum of 3 years related good receiving management preferably in retail
  • Detail oriented and be able to handle multi-taks
  • Abilities to use computer, office programs and database.
  • Planning, development, improvement mindset
  • Work well under high pressure
  • Be able to work  at shift & on Public holiday
  • Fluency in English language  (both written and oral)

Preferred skills:

  • Good communication skill
  • Problem solving skill
  • Leadership skill
  • Teamwork skill
  • Risk management skill
  • Good organizing and time management skills

BENEFITS

  • Opportunity to learn and develop continuously through daily work; professional training courses as well as soft skills with experienced experts of AEON VIETNAM and AEON Group
  • Annual day: 12 days per year
  • Pay full insurance.
  • Meal allowance; parking fee: free
  • Attendance allowance
  • Gifts on holidays/New Year
  • 13th month salary
  • Performance bonus
  • Staff purchase
  • Sales Incentives

Working time: 8 hours/day (1 hour lunch break); 6 days off/month
Location: Crescent Mall - 101 Ton Dat Tien Street, Tan Phu, District 7, HCMC

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Độ tuổi: 25 - 40
  • Lương: 13 Tr - 20 Tr VND
Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Công ty TNHH MTV Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)
Siêu thị Aeon Citimart Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Saigon Paragon, Số 3 Nguyễn Lương Bằng, Phường Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Được thành lập vào năm 1994, CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN HỘI NHẬP PHÁT TRIỂN ĐÔNG HƯNG, Thành lập Citimart là siêu thị đầu tiên tại Việt Nam. Sau 20 năm hoạt động độc lập, Citimart và AEON Nhật Bản thành lập mối quan hệ hợp tác với hy vọng liên tục đổi mới và cải thiện dịch vụ của Citimart.
Công ty TNHH Đông Hưng hiện là một phần của tập đoàn Aeon Nhật Bản, quản lí các thương hiệu bao gồm AEON Citimart, AEON Citimart BB, CitiBread và Citi Premium.
Cho đến nay, chúng ta có hơn 20 cửa hàng tại Tp.HCM, Hà Nội, Nha Trang, Kiên Giang, Bình Dương, Hưng Yên với hơn 1,000 nhân viên. AEON Citimart đã giành được một số giải thưởng được công nhận bởi VNR 500, thương hiệu nổi tiếng và cơ quan chính phủ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1994

Mission

  • Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát

Những nghề phổ biến tại Siêu thị Aeon Citimart

Bạn làm việc tại Siêu thị Aeon Citimart? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Siêu thị Aeon Citimart

Siêu thị Aeon Citimart

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo