Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Hồ Chí Minh
500 - 1.000 nhân viên
Bán hàng/ Kinh doanh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Lao động có tay nghề và sản xuất
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Marketing/ Truyền thông
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Vận tải
Kỹ thuật
Nghiên cứu và Khoa học
Công nghệ thông tin
Giáo dục
Ngân hàng

Việc làm Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Cập nhật 19/12/2024 22:21
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH MTV Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)
CHUYÊN VIÊN KINH DOANH/ SALES EXECUTIVE (F&B)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 10 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận 3 - TP HCM

Mô tả công việc

POSITION SUMMARY:

We are looking for an experienced and dedicated Sales Executive to build up our business activities.

The Assistant for the Cocoa Experiences Project will guide customers through engaging cocoa experiences and support B2B sales administration tasks. You'll share the story of Vietnamese chocolate, manage customer interactions, and ensure smooth order execution for B2B sales. Your role blends storytelling, customer service, and administrative tasks to create memorable experiences.

PRIMARY DUTIES

Host

• Act as the primary host, leading customers through engaging cocoa experiences.

• Share captivating stories about cocoa history, Vietnamese chocolate, and culture.

• Conduct mini-tours showcasing the cocoa journey from garden to kitchen, featuring interactive elements like chocolate tasting and making.

• Offer personalized guidance on signature chocolate product tastings.

• Promote products and services to enhance customer engagement and satisfaction.

• Deliver exceptional customer service to create memorable and meaningful experiences.

• Prepare and manage materials, tools, and props for cocoa experience sessions.

• Collaborate with internal teams to ensure smooth session preparation and execution.

Admin – Support B2B Channels

• Coordinate with sales, operations, and production to ensure smooth order execution.

• Manage order processing, delivery schedules, and packaging quality.

• Monitor stock availability for sales and demonstrations.

• Prepare and manage documents for orders, payments, and invoices; follow up with customers as needed.

• Maintain and update customer databases and internal records.

• Provide administrative support and assist with internal and external coordination

Quyền lợi được hưởng

‒ Salary: 8mil – 10mil (basic salary)

‒ Sales incentives monthly if reach the target

‒ 5 days per week

‒ SHUI in full, based on the gross salary

‒ Lunch allowance, parking allowance (depend on working location), birthday benefit.

‒ 12 days of annual leave + 01 leaving on the birthday

‒ Training opportunities

‒ Health insurance 24/7 after working 24 months continuously

‒ Annual salary review

‒ Yearly health check

‒ Yearly company trip (depend on business result)

Yêu cầu công việc

• Strong interest in cocoa, chocolate, and Vietnamese culture, with enthusiasm to learn and share this passion.

• Exceptional storytelling and communication abilities to engage and connect with customers in both Vietnamese and English.

• Previous customer-facing experience, preferably in hospitality, coffee, or bartending services.

• Highly organized, detail-oriented, and skilled in time management, with a proactive approach to problem-solving.

• Positive attitude, ability to thrive in a dynamic, fast-paced environment, and willingness to work flexible hours, including weekends and holidays.

• Proficiency in Microsoft Office and experience with administrative tasks.

• Collaborative and well-mannered, with the ability to build strong relationships with customers, partners, and team members.

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH MTV Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)
Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart) Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tòa nhà Saigon Paragon, Số 3 Nguyễn Lương Bằng, Phường Tân Phú, Quận 7, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Được thành lập vào năm 1994, CÔNG TY TNHH MỘT THÀNH VIÊN HỘI NHẬP PHÁT TRIỂN ĐÔNG HƯNG, Thành lập Citimart là siêu thị đầu tiên tại Việt Nam. Sau 20 năm hoạt động độc lập, Citimart và AEON Nhật Bản thành lập mối quan hệ hợp tác với hy vọng liên tục đổi mới và cải thiện dịch vụ của Citimart.
Công ty TNHH Đông Hưng hiện là một phần của tập đoàn Aeon Nhật Bản, quản lí các thương hiệu bao gồm AEON Citimart, AEON Citimart BB, CitiBread và Citi Premium.
Cho đến nay, chúng ta có hơn 20 cửa hàng tại Tp.HCM, Hà Nội, Nha Trang, Kiên Giang, Bình Dương, Hưng Yên với hơn 1,000 nhân viên. AEON Citimart đã giành được một số giải thưởng được công nhận bởi VNR 500, thương hiệu nổi tiếng và cơ quan chính phủ.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1994

Mission

  • Với chính sách “Coi trọng và phát triển con người, trọng dụng nhân tài” Đại Phát luôn đón chào các tài năng đến làm việc tại công ty và cùng chung sức vì sự phát triển của Đại Phát.

Những nghề phổ biến tại Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Bạn làm việc tại Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Hội Nhập Phát Triển Đông Hưng (Siêu thị Aeon Citimart)

Click để đánh giá