Các phòng ban đang tuyển dụng tại Panzani Asia
Việc làm Panzani Asia
Cập nhật 31/05/2024 14:35
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng

[Melia Vinpearl Danang Riverfront] Giám sát Trải nghiệm Khách hàng / Guest Experience Supervisor
Panzani Asia
10 việc làm
85 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển:
22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
22/12/2024
Hình thức:
Làm theo ca
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Sơn Trà - Đà Nẵng
Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
For further information, please contact: 08 9898 2131 - Ms. Lời
Khu vực

Panzani Asia
Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Công ty TNHH MTV Panzani Asia
- Loại hình công ty: 100% vốn đầu tư của Châu Âu
- Lĩnh vực kinh doanh: Ngành hàng tiêu dùng nhanh - Thực phẩm khô (mỳ Ý, nui, sốt)
- Kênh phân phối: Các hệ thống siêu thị toàn quốc; nhà phân phối & đại lý sỉ lẻ toàn quốc; nhà hàng, khách sạn, trường học, quán ăn,…
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, BHYT, BHTN khi ký HĐLĐ sau thời gian thử việc
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building,
- Trò chơi
- Giải trí
Lịch sử thành lập
-
Công ty được thành lập tại Việt Nam từ năm 2015
Mission
- Chúng tôi luôn đặt sự uy tín lên hàng đầu
Bạn làm việc tại Panzani Asia? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Panzani Asia
Click để đánh giá