- The job holder supports Agile Tribes and Foundational Intiatives function by facilitating reporting, management accounting, logistics activities to ensure successful implementation of bank-wide initiatives.
- The job holder collaborates with cross-functional teams within Technology Division and other divisions in the bank for operational consistency across bank-wide initiatives in activities relating to finance, procurement and human resources.
- Operations Support and Governance
- Provide logistics support for Head of PCM and the team, CEO workshops, governance meetings and be the contact point for building the Agile working environment for the Technology Division.
- Dedicated to specific tribes to support with procurement proposal preparation and tracking, cost monitoring and reporting.
- Support STEERCO meetings arrangements and preparation of required documentation including language translation.
- Maintain the knowledge base of theTechnology Division as required.
- Support tribe operational activities as required.
- Resource Management
- Assist with resource planning for assigned tribe.
- Participate in onboarding of new team members.
- Organise asset management for assigned tribe.
- Support tracking resources and performance management aligned with interaction model between other divisions and Technology Division.
- At least 3 years of project experience in a leading bank or technology organization
- Strong knowledge and experience of banking product development, performance management, IT project implementation
- Demonstrated experience working in a transformation office to drive a large organization-wide transformation program
- Strong experience in performance tracking and management including operating rhythm of performance reviews.
- Understands Agile principles, practices and Scrum methodologies (will be advantageous)
- Experience working in Agile teams to support digital transformation projects (will be advantageous)
- Bachelor’s degree in Technology, Business, Banking and Finance or relevant discipline
- Project management certification in PMP, PgMP will be advantageous
Được thành lập vào năm 2015, Nexus FrontierTech định hướng sẽ đi đầu trong làn sóng giới thiệu quản lý dữ liệu thông minh vào doanh nghiệp, biến nơi làm việc trở nên thông minh hơn và hiệu quả hơn, cho phép nhân viên sử dụng tài năng của họ cho công việc sáng tạo hơn. Các giải pháp tự động hóa ứng dụng trí tuệ nhân tạo AI của Nexus đã và đang giúp các tổ chức và công ty nổi tiếng trong ngành công nghiệp số hóa dữ liệu, giúp họ giảm đáng kể khối lượng công việc dữ liệu thủ công.Sau khi huy động được 3,8 triệu đô la seed funding, Nexus sẵn sàng đẩy mạnh hơn nữa các hoạt động R&D và tăng trưởng để mở rộng việc tiếp cận và sử dụng công nghệ trí tuệ AI bởi mọi người và mọi doanh nghiệp.
Review NEXUS FRONTIER TECH VIETNAM
Hỗ trợ làm việc theo nhóm(GL)
Một nơi tuyệt vời để bắt đầu sự nghiệp của bạn nhưng văn phòng hơi bí (IT)
Tập trung nhiều vào công việc trí óc và tập trung vào phát triển tài năng cá nhân(IT)