Mô tả công việc
• Developing and hunting for new business opportunities and securing these to further expand the company's market share.
• Responsible for building relationship with clients who visit the showroom and selling products (coffee machine and home appliances) to meet customer needs. Taking care of existing customers and push sales orders.
• Manage account, maintaining and updating sales and customer records.
• Stay up to date with new products and features.
• Support sales team to do sales administration tasks (process sales order, quotation, contract).
• Completing sales report as required.
• Collaborate with cross-functional teams to enhance customer experience and drive showroom revenue growth.
Yêu cầu công việc
• Skills & Experiences
- At least 3 years related working experience;
- Strong network of hotels or restaurants/cafe.
- Experience in selling B2B;
- Experience with HORECA/F&B channels;
- Excellent in negotiation and client relationship skills;
- Good presentation, time management and coordination skills;
- Good communication skills in Vietnamese and English.
• Qualifications
- Candidates with a Bachelor degree in Economics, Commerce, or Business Management or a related discipline;
- Other known industry qualifications and certifications would be an advantage.
• Personality Attributes
- Professionally presented;
- Self-motivated and willing to work outside the normal business working hours to meet business and client expectations;
- A positive, results oriented and customer focused attitude;
- A desire to take responsibility and ownership to see actions/issues through to completion;
- The ability to adapt quickly to a changing environment that often requires proactive and innovative solutions.
Quyền lợi được hưởng
Remuneration and benefits
- Attractive base salary (16 - 20 mil), incentives, and allowances;
- Bonus on sales target;
- Professional training;
- Social and health insurances.
- Other attractive benefits of Perfetto
Pros HR Advisors cung cấp giải pháp ntư vấn nhân sự giúp Khách Hàng tối ưu hoá được nguồn lực và tiết kiệm chi phí vận hành. Công ty cung cấp các giải pháp liên quan đến hoạt động nhân sư gồm:
- Tìm kiếm – tuyển dụng nhắm cung cấp ứng viên chất lượng đáp ứng yêu cầu của khách hàng
- Dịch vụ online – Cung cấp online website cho Nhà tuyển dụng có thể đăng tin tuyển dụng, thông tin công ty, khai thác nguồn dữ liệu ứng viên tiềm năng và Người tìm việc có thể đăng hồ sơ giới thiệu về bản thận, tiếp cận với các cơ hội nghề nghiệp.
- Tư vấn quản lý nguồn nhân lực,
- Tư vấn hệ thống nhân sự, xây dựng mô tả công việc, cấu trúc phòng ban, đánh giá nhân sự, KPI. Xây dựng chính sách lương, thưởng, quy chế công ty.
- Tứ vấn luật lao động, quản hệ lao động, xử lý kỹ luật lao động và sa thải, cấu trúc lại nhân sự
- Dịch vụ tính và báo cáo lương, BHXH, thuế TNCN.
n cung cấp dịch vụ tư vấn nhân sự