Receiving support requests directly from users, via emails or hotlines, logging tickets to the ServiceDesk system, and confirming the reception of requests to users in a timely manner
By oneself or together with the team, analyzing the issues, proposing solutions and implementing them in accordance with guidelines for common IT tasks. Main areas of support include PCs (hardware/software/connectivity), LAN cabling, Wireless, printers, fax machines, scanners, photocopying machines, projectors and other IT devices
Setting up PCs/Laptop (hardware/software/connectivity) for newcomers and RVC employees
Maintaining/Upgrading PCs (hardware/software/connectivity) and other IT devices for current users when requested
Completing other technical tasks assigned by IT Supervisor/Manager and the Management
Job Requirement
2 years experience with similar position
Good knowledge in PC and other IT devices
Have knowledge in network, server, corporate web tool/application
Công ty Quess Vietnam thuộc tập đoàn Quess Corp Limited, có trụ sở tại Ấn Độ và đã có các văn phòng ở các nước khu vực Đông Nam Á và Bắc Mỹ. Hiện Quess Vietnam chuyên cung cấp các dịch vụ nhân sự. CÔNG TY TNHH QUESS CORP VIỆT NAM Giám đốc Subrata Kumar Nag Vijay Sivaram Công Ty TNHH Quess Corp Việt Nam Ngành nghề kinh doanh : Tư vấn máy vi tính và quản trị hệ thống máy vi tính Xử lý dữ liệu, cho thuê và các hoạt động liên quan CÔNG TY TNHH QUESS CORP VIỆT NAM Giám đốc Subrata Kumar Nag Vijay Sivaram Công Ty TNHH Quess Corp Việt Nam Ngành nghề kinh doanh : Tư vấn máy vi tính và quản trị hệ thống máy vi tính Xử lý dữ liệu, cho thuê và các hoạt động liên quan