Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Sales Admin Staff
SAMIL VINA
5 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
19/01/2025
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lạc Long Quân, An Bàng, Hội An, Quảng Nam
Mô tả công việc
- Establish and maintain an accurate filing system.
- Co-ordinate day to day operations with the respected sales persons with respective job tasks
- Assist in the preparation of all proposals, contracts and related correspondence and other administration tasks relating to the sales function.
- Assist in updating all database and Sales systems such as: IDS/ SMILES according to Company Standards and as per direction.
- Assist in the preparation and coordination of sales call, entertainment, sales trips and the completion of order forms for flowers, cookies, wines, greeting cards or as directed.
- Assist in conducting site inspections for clients or meeting with client on behalf of the Sales person when directed or when the Sales person is not in the office.
- Willing to take additional duties and work assignment by the Department Head and Resort Management
- Coordinate with internal departments on Special arrangements for groups, in particular Reservations, Front Office, F&B and Finance.
- Assist to complete and issue group instructions as required.
- Assist in translating sales documents as required.
- Assist in hosting Resort events.
- Civilized, friendly and professional working environment.
- Working time: 44 hours/week
- Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
- Uniforms and meals provided
- The level of benefits is gradually reduced for special events: Birthdays, Tet Bonus, Mid-Autumn Festival, Children's Day, personal events...
- Co-ordinate day to day operations with the respected sales persons with respective job tasks
- Assist in the preparation of all proposals, contracts and related correspondence and other administration tasks relating to the sales function.
- Assist in updating all database and Sales systems such as: IDS/ SMILES according to Company Standards and as per direction.
- Assist in the preparation and coordination of sales call, entertainment, sales trips and the completion of order forms for flowers, cookies, wines, greeting cards or as directed.
- Assist in conducting site inspections for clients or meeting with client on behalf of the Sales person when directed or when the Sales person is not in the office.
- Willing to take additional duties and work assignment by the Department Head and Resort Management
- Coordinate with internal departments on Special arrangements for groups, in particular Reservations, Front Office, F&B and Finance.
- Assist to complete and issue group instructions as required.
- Assist in translating sales documents as required.
- Assist in hosting Resort events.
- Civilized, friendly and professional working environment.
- Working time: 44 hours/week
- Fully enjoy social insurance, health insurance, unemployment insurance according to current labor law.
- Uniforms and meals provided
- The level of benefits is gradually reduced for special events: Birthdays, Tet Bonus, Mid-Autumn Festival, Children's Day, personal events...
Yêu cầu công việc
- College graduate and above, preferably with major in Hospitality management
- Good English communication skills
- Excellent customer relations
- Working knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Points) software
- Good English communication skills
- Excellent customer relations
- Working knowledge of MS Office (Word, Excel, Power Points) software
Khu vực
SAMIL VINA
Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
KCN Long Thành - Xã Tam An - Huyện Long Thành - Đồng Nai.
Công ty TNHH Samil Vina là Công ty 100% vốn đầu tư Hàn Quốc, là một trong những Công ty lớn nhất trong ngành Dệt- Nhuộm vải thành phẩm.Hiện tại, thị trường xuất khẩu hàng của Công ty đã mở rộng từ thị trường trong nước tới các thị trường nước ngoài (Mỹ, Châu Âu, Châu Á), với hầu hết các khách hàng lớn như: TARGET, WAL-MART, GAP, MANGO, ZARA, NIKE, PUMA, UNIQLO...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,
Bạn làm việc tại SAMIL VINA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
SAMIL VINA
Click để đánh giá