Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Admin Executive
Stride Solar
1 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
29/10/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tòa nhà E.town, Lầu 3, số 364, đường Cộng Hòa, Phường 13, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
Mô tả công việc
Staffs' On-site trip arrangement (regularly): responsible to handle and manage travel request from projects. Manage, control, and track the travels. Check and follow up with relevant stakeholders to make the trip happens (trip information, VISA, logistics, accommodation, financial process). Follow up with PM and Admin/HR/Finance to resolve trip's issues.
Staff On-board (monthly): collect and register new staff information and access request, arrange seating plan, check with staffs and IT to have correct working environment PC setup
Support exit process: collect relevant documents, equipment, etc.
Taking care of working environment status, report and follow up for resolutions if there is any issue happens with working room (doors, camera, power, chairs, desks, phones, any security issues)
Preparing logistics for client visit
Printing documents, organizing meetings, booking meeting rooms, doing meeting minutes
Verifying FIN stuff (payment request, cash advance, billing information, ...).
Maintain and update contact details, check and update the billing of Admin services: taxi, telephone, stationery, postage & courier, water, correspondence, Parking, cleaning service, etc; and make monthly payment requests.
Preparing logistics for company events
Storing files
Other secretarial & administrative tasks as assigned by the manager
Staff On-board (monthly): collect and register new staff information and access request, arrange seating plan, check with staffs and IT to have correct working environment PC setup
Support exit process: collect relevant documents, equipment, etc.
Taking care of working environment status, report and follow up for resolutions if there is any issue happens with working room (doors, camera, power, chairs, desks, phones, any security issues)
Preparing logistics for client visit
Printing documents, organizing meetings, booking meeting rooms, doing meeting minutes
Verifying FIN stuff (payment request, cash advance, billing information, ...).
Maintain and update contact details, check and update the billing of Admin services: taxi, telephone, stationery, postage & courier, water, correspondence, Parking, cleaning service, etc; and make monthly payment requests.
Preparing logistics for company events
Storing files
Other secretarial & administrative tasks as assigned by the manager
Yêu cầu công việc
University/College graduate;
Pro-active, careful, autonomous and good teamwork;
Well-organized and result-oriented;
Microsoft office skill; must be advance in Excel.
Can communicate in English
Problem solving skills
Minimum 2 years of experience in similar positions.
Pro-active, careful, autonomous and good teamwork;
Well-organized and result-oriented;
Microsoft office skill; must be advance in Excel.
Can communicate in English
Problem solving skills
Minimum 2 years of experience in similar positions.
Quyền lợi được hưởng
Competitive Salary
13-month salary
Social Insurance
Health Insurance
Unemployment Insurance and other benefits as labor laws
Motivative, Professional & International working environment
13-month salary
Social Insurance
Health Insurance
Unemployment Insurance and other benefits as labor laws
Motivative, Professional & International working environment
Khu vực
Stride Solar
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 5, Tòa nhà L'Mak The Signature 147 Hai Bà Trưng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, TP Hồ Chí Minh
Stride là một công ty năng lượng tái tạo đang phát triển nhanh chóng, cung cấp các giải pháp tài chính và phát triển điện mặt trời áp mái cho thị trường Việt Nam. Chúng tôi đang tìm kiếm một Chuyên viên thẩm định khoản vay có kinh nghiệm để tham gia vào nhóm của chúng tôi. Ứng viên sẽ chịu trách nhiệm về đánh giá rủi ro khoản vay trước khi tiến hành kế hoạch trả chậm cho các hộ gia đình, doanh nghiệp vừa và nhỏ, khách hàng Thương mại và công nghiệp.
Chúng tôi là công ty quốc tế cung cấp một môi trường làm việc thân thiện, 5 ngày làm việc/tuần (Thứ Hai-Thứ Sáu) và hỗ trợ bạn trên con đường phát triển chuyên nghiệp. Tìm hiểu thêm trên trang web của chúng tôi để biết thêm thông tin về công ty của chúng tôi tại: www.stride.vn
Những nghề phổ biến tại Stride Solar
Bạn làm việc tại Stride Solar? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Stride Solar
Click để đánh giá