About 365 Travel
For almost 20 years of hard work, 365 Travel has become strong and well established in Southeast Asia. We specialize in providing quality tours to Vietnam and Southeast Asia for customers worldwide, serving over 12,000 passengers annually. In the local market, we are well recognized as a company with steady growth, a prestigious reputation, high quality suppliers and a strong customer portfolio.
We are excited about continuing our growth and shaping the future. Any successful journey begins with good leadership, and our board believes that caring about clients and employees is the right thing to do.That makes for a better company, a better society and a better life.
The name 365 Travel comes from the fact that we are available almost all of the time, 365 days a year. We are here to follow up every step of the way to ensure our guests are taken care of by our team. The 365 logo expresses our stability, like a tripod with three legs.
For more information, please visit us at https://365travel.asia/
Responsibilities:
- Communicate with clients and handle their inquiries via email, chat, or phone.
- Develop tailor-made tour itineraries based on client requests.
- Advise on itinerary adjustments to meet client preferences and budget.
- Prepare detailed tour programs and quotations.
- Collaborate with the operation and accounting departments to ensure tour execution and trip cost.
- Work with operation team and tour guides in resolving issues during tours.
- Maintain relationships with B2B agencies.
- Undertake other tasks assigned by leaders.
Benefits:
- Opportunities to travel and other experiences with team and company.
- Competitive performance-based monthly bonus.
- Comprehensive benefits including health insurance, social insurance, and unemployment insurance as per regulations.
- Opportunities for personal and professional growth.
- Annual salary review.
Qualifications and Skills:
- Minimum 2 years of experience in the tourism or hospitality industry.
- College or university degree in Tourism, Foreign Languages, International Trade, or International Economics.
- Fluent in English (both written and spoken).
- In-depth knowledge of tourism products, itineraries, destinations, and travel experiences.
- High level of responsibility and reliability.
- Strong ability to work independently and collaboratively within a team.
- Proactive, cooperative, with excellent organizational and problem-solving skills.
- Enthusiastic, dynamic, and eager to learn.
- Proficient in Microsoft Office applications.
Interested candidates should send your CV to email [email protected] or [email protected] with the subject line "Application for Senior Sales Inbound Position.”
Công ty TNHH Sự kiện và Thương mại dịch vụ Mitha là một đơn vị sự kiện đã may mắn được tham gia thực hiện công việc tổ chức sự kiện cho rất nhiều hội nghị quan trọng và đáng ghi nhớ của Chính phủ, các Bộ, Ban, Ngành Việt Nam cũng như các Công ty, Tổ chức, Văn phòng đại diện,... có thương hiệu trên thế giới đang có mặt tại Việt nam trong nhiều năm trở lại đây.
Trong suốt những năm qua, Mitha Events luôn không ngừng cố gắng tích lũy kiến thức, sáng tạo những ý tưởng mới, chăm chỉ học hỏi và nỗ lực chia sẻ kinh nghiệm qua mỗi sự kiện mà công ty được cung cấp dịch vụ và tổ chức thực hiện. Thời gian đã cho Công ty chúng tôi một kết quả rất đáng tự hào - đó là sự an tâm tuyệt đối của khách hàng khi lựa chọn Mitha Events trong việc tổ chức sự kiện truyền thông quảng cáo, cung cấp thiết bị tổ chức sự kiện theo các tiêu chuẩn Quốc tế.
Phương châm hoạt động của chúng tôi là: "Thành công của qúy vị là hạnh phúc và cũng là ước mơ về sự thành công của chúng tôi".
Các dịch vụ Mitha Events đang cung cấp gồm có:
1. Tổ chức sự kiện
2. Dịch vụ Quảng cáo báo
3. Dịch vụ Marketing Online
4. Dịch vụ Quảng cáo Google
5. Dịch vụ Quảng cáo Facebook
6. Dịch vụ cung cấp thiết bị riêng lẻ, tách biệt