Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job Purpose
The job holder is repsonsible for developing and implementing capability development activities in the Frontline through:
1. Designing and managing the construction of job profiles, training roadmaps, career paths, recruitment, appointment guidelines, and capacity asssestment process
2. Developing and implementing training programs (10-20-70) for Frontline
3. Guide/design training materials, including products, programs, and campaign training materials
4. Planning and implementing capacity assessment of Frontline
5. Become a Business Coach
Key Accountabilities (1)
1. Capacity Development
- Capacity development for the Frontline
- The focal point to receive feedback and make suggestions to build, evaluate, and adjust the necessary competency framework, training roadmap for Frontline
- Develop JD, JS for Frontline
- Coordinate with Human Resources department to monitor and evaluate actual capacity against the competency framework requirements.
- Develop and implement a roadmap to narrow capacity GAP, including the planning and training required for the position consistent with business objectives (including management positions in Business Banking Center)
- Design and implement professional training programs for the Frontline under RACI with HR
- Conduct productivity improvement programs, coaching and mentoring to enhance frontline's productivity and sales
- Set up and manage the implementation of human resource development programs such as succession planning, reserve director, trainee management...
Key Accountabilities (2)
2. Training on customer experience / Product / Solution / Customer Journey
- Develop and implement PDP Personal Development programs, synthesizing, planning training, and annual training budget for the positions of Frontline
- Develop, guide và coordinate the implementation of personnel capacity assessment for recruitment, appointment/rotation to ensure that the capacity is met according to position requirements.
- Generate documents and implement trainings on customer experience / Products / Solutions / The responsive customer journey to ensures that the needs of customers and business are met.
- Implement training and provide professional trainers according to RACI with LnD HR.
- Report periodically and/or at the request of the Chief of Division on the progress of capacity development.
- Other tasks assigned by the management level.
Yêu Cầu Công Việc
Success Profile - Qualification and Experiences
- Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
- Priority to have a master's degree or higher
- Minimum 8 years in the position related to financial analysis / credit / market research, marketing of finance and banking
- Prioritize work experience related to corporate customers
- Mimimum TOEIC 650 or equivalent
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty TNHH SX & TM Shimmer là công ty 100% vốn đầu tư của Đài Loan, chuyên sản xuất dép xốp đi biển EVA, có trụ sở chính và nhà máy đặt tại Khu công nghiệp Cầu Tràm, xã Long Trạch, huyện Cần Đước, tỉnh Long An.
Được thành lập vào cuối năm 2008 và chính thức đi vào hoạt động từ tháng 6/2009, chúng tôi hiện đang vận hành nhà máy sản xuất dép xốp đi biển chất liệu EVA rộng khoảng 5,5 hecta với mức sản lượng 6 triệu/năm và sử dụng 2.000 lao động. Toàn bộ sản phẩm được xuất khẩu đi nhiều thị trường trên thế giới thông qua các nhãn hàng có uy tín trên thế giới như adidas, Puma, Reef, The North Face.
Sản phẩm chính của công ty là dép đi biển làm từ chất liệu xốp có thành phần chính là Etylen Vinyl Acetat (EVA). Đây là loại xốp mềm & đàn hồi, tạo cảm giác êm ái và mịn mát.