Mô tả công việc
· Developing and implementing communication plans to establish, maintain, and develop public relations and media relationships (Press, KOLs, Influencers...).
· Creating and executing monthly content plans & performance plans for digital channels (Facebook, Website, Instagram, Tiktok...) regarding products and new collections based on business and brand objectives.
· Creating ideas for image and video content for communication channels (Facebook, Tiktok, Instagram, Youtube...) suitable for the brand and target customers.
· Handling content-related tasks, ensuring consistent content across all channels that meet the requirement of the brand and target customers.
· Supervising the filming and editing of fashion videos/live streams on social media using specialized software for the responsible communication channels.
· Monitoring and updating the performance of communication channels (Fanpage, Website, Instagram, Tiktok, Influencers...) regarding the posting of information.
· Conducting sponsorship and event activities involving the company or BOD, negotiating and securing appropriate benefits for the company.
· Supporting communication tasks related to: writing PR articles, drafting press releases, organizing press conferences to introduce the brand, posting on internal media sites, sending brand updates to partners...
· Supervising and coordinating with related departments for responsible projects.
· Collecting and analyzing data to generate reports as required, aiming to improve the quality of content on the responsible social media channels.
Yêu cầu công việc
· Minimum of 3 years of experience in a similar position.
· Bachelor's degree in Economics, Marketing, or Journalism - Communication - PR.
· Preference for candidates with experience in THE FASHION INDUSTRY
· Strong management and organizational skills.
· Good writing/editing skills.
· Understanding of communication activities for branding and new product launches.
· Creativity with knowledge of products, imagery, and display at points of sale.
· Having relationships with press, KOLs, KOCs is an advantage.
· Timely reporting of any arising incidents to the leadership.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Du lịch nước ngoài
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
Viện thẩm mỹ quốc tế Việt-Hàn tọa lạc ở trung tâm Q.11, nơi có rất nhiều trụ sở, bệnh viện lớn, các cao ốc và trung tâm thương mại, các chợ lớn sầm uất. Thương hiệu Việt-Hàn đã được đăng ký độc quyền tại Cục Sở Hữu Công Nghiệp & Trí Tuệ Việt Nam, đã được Sở Y Tế Thành Phố Hồ Chí Minh thẩm định về trình độ chuyên môn của Bác sĩ, về trang thiết bị, tiêu chuẩn vô trùng cũng như mức độ an toàn,…
Bên cạnh đó chúng tôi đã sáng lập và phát triển 1 thương hiệu Thẩm mỹ nội khoa và Spa Y khoa Chăm sóc và Điều trị da chuyên sâu mang tên Medicos, là chuyên ngành thẩm mỹ không phẫu thuật, không sử dụng dao kéo. Đây là khuynh hướng làm đẹp đang rất được ưa chuộng và phát triển mạnh trên thế giới, đặc biệt là các nước có ngành công nghệ làm đẹp tân tiến bậc nhất thế giới như Hàn Quốc, Mỹ và các nước Châu Âu.