Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Thiết kế Xây dựng Giải pháp xanh IVILA chuyên cung cấp các thiết kế và thi công công trình kiến trúc xanh, hệ thống tưới thông minh cùng dịch vụ chăm sóc cảnh quan và cho thuê cây văn phòng.
Bối cảnh các đô thị ở Việt Nam chịu ảnh hưởng nặng nề từ biến đổi khí hậu và các hiện tượng khí hậu cực đoan gây nguy hại đến sức khỏe cư dân, các chuyên gia nhận định các Công trình xanh sẽ là giải pháp bền vững giải quyết các vấn đề môi trường và nâng cao chất lượng cuộc sống. IVILA với đội ngũ nhân viên yêu cây xanh luôn mơ ước phủ xanh đô thị với phương châm giảm thiểu tác động có hại đến môi trường.
IVILA cung cấp những giải pháp xanh hoàn hảo cho mọi không gian sống. Với sự sáng tạo không ngừng nghỉ và cái tâm của người làm nghề, chúng tôi tự hào là đơn vị đi đầu trong công cuộc thắp lên những mảng xanh cho cuộc sống và niềm vui cho mọi nhà.
Đội ngũ nhân sự nhanh nhạy, có trình độ chuyên môn và bề dày kinh nghiệm trong lĩnh vực nông nghiệp, thiết kế và thi công, IVILA đã làm hài lòng rất nhiều khách hàng, đối tác dù khó tính nhất.