Mô tả công việc
- Plan & write content on BOO channels (Facebook, Instagram & Tiktok ...) to serve the implementation of Marketing activities each month/week, Including: New Collections, New Store Opening, related Commercial activities.
- Make sure the content conveys the message of the Brand & Collection
- Produce daily images on Social (FB, Insta, Tiktok,..)
- Get advice from Brand Managers and Creative/Visual team BOO to follow the brand guideline
- Weekly/Monthly/Quarterly Work Report.
- Support other tasks:
- Participate in thinking up new Collection photography ideas, working with the Visual team to produce collection images:New collection launch images used on Social platforms (FB, Insta, Tiktok).Apps showcased on the Store
- Support related to "touch points" closest to customers, eg: New Store Opening, E-commerce promotions.
Yêu cầu công việc
- Age:Close toGenZ and understands whatGenZ likes/care about, where they hangout
- Graduated from University, College. Specialized in e-Commerce, Marketing, Business Administration, Graphic Design, Fashion
- Follows music and fashion trends and idols (K-Pop, Young Vietnamese talents); follows internet trends,meme,..Multi-social platform friendly
- Skillsto: photography and video editing
- Exceptional writing and editing skills with a keen eye for detail.
- Proficiency in content management systems (CMS) and social media platforms.
- Strong understanding of SEO best practices and analytics tools such as Google Analytics.
- Ability to produce creative content that aligns with brand voice and style guidelines.
- Excellent project management and organizational skills.
- Strong visual storytelling abilities with experience in graphic design tools (e.g., Adobe Creative Suite) a plus.
Quyền lợi được hưởng
Công ty TNHH Minh Khánh Long là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thực phẩm với thương hiệu Bếp Hoa chuyên cung cấp thực phẩm, món ăn chế biến sẵn cho khách hàng, cùng hệ thống nhà hàng ẩm thực đang được xây dựng và phát triển.
Với mục tiêu mang tới cho khách hàng những trải nghiệm ẩm thực trọn vẹn, nâng tầm bữa ăn hàng ngày, mang tới cho khách hàng những món ăn ngon nhất, sản phẩm tốt & chuyên nghiệp nhất làm từ những nguyên liệu tươi ngon, nguồn gốc rõ ràng, các thương hiệu ẩm thực trong hệ thống của Minh Khánh Long luôn được chăm chút và không ngừng phát triển. Sau hơn 2 năm hoạt động, sự phát triển quy mô & số lượng nhân sự đã tăng trưởng không ngừng tới hơn 300 nhân sự.
Theo kế hoạch mở rộng và phát triển kinh doanh, đáp ứng nhu cầu của khách hàng đang gia tăng, chúng tôi luôn nỗ lực phát triển đội ngũ nhân sự và mang đến một môi trường làm việc chuyên nghiệp, cởi mở và “có tâm - có tầm", góp phần mang tới những món ăn ngon mỗi ngày cho các gia đình.