Planning the direction of video content (pillar, cluster) based on existing blog content, webinar following the brand's client journey
Supporting and assisting the making of Esoft branding/promotional videos
Supporting content marketing activities on socials, web, email & webinar with research, proposal, briefings
Conducting market research, competitor analysis, and market trends analysis to incorporate into the overall content marketing strategySenior or final year university student, currently enrolled in Media, Marketing Communications or relevant.
Marketing General: Experience in digital marketing (socials, web SEO, emails), familiarity with marketing software and online tools preferable but not essential.
Strong English communication skills (both written and verbal), especially copywriting.
Organizational, team working and time-management skills.
Strong desire to learn, can-do attitude, along with professional drive.
Ability to commit full-time (Mon-Fri) over a 6-month period.Monthly allowance: 4.000.000 vnd
Exposure to product marketing, digital marketing, project management through challenging and engaging real world marketing projects.
Hand-on experience and on-job trainings on multiple marketing areas, tools and systems.
Experience in an international company with culture that encourages and fosters creativity, innovation, respect and equality.
Opportunity to learn from experienced leaders and managers.
Enhancement of your computer and various transferable skills.
Attendance in meetings, events, networking opportunities and training courses.
Full time employment opportunity upon successful internship completion.
Công ty TNHH Minh Khánh Long là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thực phẩm với thương hiệu Bếp Hoa chuyên cung cấp thực phẩm, món ăn chế biến sẵn cho khách hàng, cùng hệ thống nhà hàng ẩm thực đang được xây dựng và phát triển.
Với mục tiêu mang tới cho khách hàng những trải nghiệm ẩm thực trọn vẹn, nâng tầm bữa ăn hàng ngày, mang tới cho khách hàng những món ăn ngon nhất, sản phẩm tốt & chuyên nghiệp nhất làm từ những nguyên liệu tươi ngon, nguồn gốc rõ ràng, các thương hiệu ẩm thực trong hệ thống của Minh Khánh Long luôn được chăm chút và không ngừng phát triển. Sau hơn 2 năm hoạt động, sự phát triển quy mô & số lượng nhân sự đã tăng trưởng không ngừng tới hơn 300 nhân sự.
Theo kế hoạch mở rộng và phát triển kinh doanh, đáp ứng nhu cầu của khách hàng đang gia tăng, chúng tôi luôn nỗ lực phát triển đội ngũ nhân sự và mang đến một môi trường làm việc chuyên nghiệp, cởi mở và “có tâm - có tầm", góp phần mang tới những món ăn ngon mỗi ngày cho các gia đình.