Mô tả công việc
Online Operation
• Monitor and moderate E-commerce website: Sony Store Online platform.
• Maintain and develop UI/UX included front-end and back-end management, web layout, onsite visibility, user journey and navigation, product listing, SKU, price, promotion information.
• Co-ordinate with cross function teams: PM, Mar-com to set up and deploy promotion/campaign in Online channels.
• Analyze online sales performance and make monthly report. Consider and propose necessary improvement & action plan.
Digital Marketing for Online channels
• Monitor MKT budget yearly/ monthly for Online channels.
• Online communication planning and execution: FB ads, EDM, Livestream, SEO project and search tools ,...
• Cooperate with external agents for outsource technical/MKT solution.
• Be responsible for GTM planning of new product launching in online channels.
• Weekly, monthly report KPI tracking of each MKT solution.
CRM
• Customer database management and analysis. Manage online customer relationship to deploy Loyalty program and increase retention rate for Online channels.
Yêu cầu công việc
• Preferable to have experience in E-Commerce background.
• Good communication skills to coordinate project with related parties.
• Project management skills to handle middle-long term project.
• Data analysis and business insight to monitoring business performance and action planning.
• Be able to work independently.
• Well understand of discipline, transparency and ensure compliance.
Quyền lợi được hưởng
13th salary, Annual performance bonus, Meal allowance, Social insurance
Đào tạo
Online and offline training
Xe đưa đón
Transportation allowance
Công ty TNHH Minh Khánh Long là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thực phẩm với thương hiệu Bếp Hoa chuyên cung cấp thực phẩm, món ăn chế biến sẵn cho khách hàng, cùng hệ thống nhà hàng ẩm thực đang được xây dựng và phát triển.
Với mục tiêu mang tới cho khách hàng những trải nghiệm ẩm thực trọn vẹn, nâng tầm bữa ăn hàng ngày, mang tới cho khách hàng những món ăn ngon nhất, sản phẩm tốt & chuyên nghiệp nhất làm từ những nguyên liệu tươi ngon, nguồn gốc rõ ràng, các thương hiệu ẩm thực trong hệ thống của Minh Khánh Long luôn được chăm chút và không ngừng phát triển. Sau hơn 2 năm hoạt động, sự phát triển quy mô & số lượng nhân sự đã tăng trưởng không ngừng tới hơn 300 nhân sự.
Theo kế hoạch mở rộng và phát triển kinh doanh, đáp ứng nhu cầu của khách hàng đang gia tăng, chúng tôi luôn nỗ lực phát triển đội ngũ nhân sự và mang đến một môi trường làm việc chuyên nghiệp, cởi mở và “có tâm - có tầm", góp phần mang tới những món ăn ngon mỗi ngày cho các gia đình.