Mô tả công việc
- Track, document, and resolve any discrepancies on received orders.
- Ensure accuracy of the department inventory system by updating records of physical inventory totals, receipts, adjustments, and returns.
- Manage inventory/supplies and ensure they are within the established minimum and maximum levels.
- Keep up-to-date records of receipts, records, and withdrawals from the stockroom.
- Responsible for packing, pricing, labelling, and returning supplies.
- Responsible for stock rotation and coordinate the disposal of surpluses.
- Oversee the handling of freight, the movement of equipment, and minor repairs.
- Manage supplier relations and database as well as maintain high ethical relationships both internally and externally.
- All the receiving materials need to be inspected in case of any damaged items back to suppliers as appropriate.
- Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to supervisor.
- Any other job or duties assigned by the management as and when required.
- Follow hazardous Material management program procedures for handling and disposing of chemicals etc. using material safety data sheets.
- Follow policies and procedures for the safe operation and storage of tools, equipment, materials and machines.
- To ensure goods receiving procedures are strictly adhered to.
Quyền lợi được hưởng
- Social - Health Insurance per labor law
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Telephone allowance ( depend on positions)
- On board Travel expense support
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.
At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE
Yêu cầu công việc
- Diploma in Purchasing/Accounting or other relevant fields
- Same field as a storekeeper with minimum 1-2 years of experience that provides the required knowledge, skills and abilities necessary to perform the duties of the position.
- Experience in inventory management or warehouse operations.
- Proficiency in inventory management software (a plus)
- Good reading, writing and oral proficiency in English language
- Proficient in MS Excel, Word, PowerPoint and relevant accounting systems
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
Công ty TNHH Minh Khánh Long là doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực thực phẩm với thương hiệu Bếp Hoa chuyên cung cấp thực phẩm, món ăn chế biến sẵn cho khách hàng, cùng hệ thống nhà hàng ẩm thực đang được xây dựng và phát triển.
Với mục tiêu mang tới cho khách hàng những trải nghiệm ẩm thực trọn vẹn, nâng tầm bữa ăn hàng ngày, mang tới cho khách hàng những món ăn ngon nhất, sản phẩm tốt & chuyên nghiệp nhất làm từ những nguyên liệu tươi ngon, nguồn gốc rõ ràng, các thương hiệu ẩm thực trong hệ thống của Minh Khánh Long luôn được chăm chút và không ngừng phát triển. Sau hơn 2 năm hoạt động, sự phát triển quy mô & số lượng nhân sự đã tăng trưởng không ngừng tới hơn 300 nhân sự.
Theo kế hoạch mở rộng và phát triển kinh doanh, đáp ứng nhu cầu của khách hàng đang gia tăng, chúng tôi luôn nỗ lực phát triển đội ngũ nhân sự và mang đến một môi trường làm việc chuyên nghiệp, cởi mở và “có tâm - có tầm", góp phần mang tới những món ăn ngon mỗi ngày cho các gia đình.